Svar

jeg har brug for hjælp til digital boks multiroom

Vi fik en ny boks i går, som det lykkedes mig at tilslutte korrekt - den fik fin forbindelse efter ca 15 minutter. Da jeg ville flytte boksen til den blivende plads, tabte jeg den på gulvet og dereftrer forsvandt lyden. Noge gode råd til hvordan lyen kan gendannes ? eller er boksen i stykker? billedet virker fint nok! Med venlig  hilsen "den lydløse"

icon

Bedste svar af LauW 15 november 2011, 18:37

Hej Karen,

Det lyder godt. Men hvis det fortsætter, så skal i nok kontakte Hotline.

Det kan være der er noget software, som skal tvinges ud i boksen for, at den holder op med og miste lyden. :-)

Hilsen René

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints LauW har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Sidse64.

Tak for dit indlæg.

Jeg ved vi har haft lidt ufordringer med lyd på multiroom, så til og starte med vil jeg anbefale du slukke og tænde den bagpå en del gange... alt op til 30 gange. (Ja det lyder lidt vildt, men for og sikre det ikke bare er boksen der driller.)

Yderligere så kan det hjælpe og skifte fra scart stik til HDMI stik, hvis du bruger scart.

Hvis nu alt dette ikke løser problemet... ja så er det nok tabet af boksen der er skyld i lydfejlen. :-(

I dette tilfælde skal du have fat i Hotline på:

http://privat.tdc.dk/kontakt/

Håber du finder en løsning.

Hilsen René

Hej René

tak for dit svar. Ja, lyden kom efter talrige tænd-sluk forsøg. Så forsvandt den i øvrigt igen og min søde mand har i dag gentaget "øvelsen" - har også forsøgt at benytte scartstik uden held, men lyden fungerer igen. Så måske havde tabet alligevel ikke nodet at sige ;-). Så jeg satser på, at den holder.

med venlig hilsen

Karen

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints LauW har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Karen,

Det lyder godt. Men hvis det fortsætter, så skal i nok kontakte Hotline.

Det kan være der er noget software, som skal tvinges ud i boksen for, at den holder op med og miste lyden. :-)

Hilsen René

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P