kan jeg få større upload ?

Hejsa alle [i]

Vi køre nu med 20/2 forbindelse her hjemme.

Men da vi spiller rigtig meget computer ville jeg gerne have en større upload så det hedder 10/8 eller lign. kan det lade sig gøre ?

5 Kommentarer

Hvis du ringer til kundeservice, så kan de fortælle dig om det er muligt at få en 50/10 mbit/s på din adresse.

Kan huske de på et tidspukt reklamerede med VDSL2 forbindelser på 15/15 hos TDC erhverv. Har dog ikke lige styr på om de stadig er tilgængelige.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nyuu har modtaget fra andre medlemmer.

Hvis man bor meget tæt på en central eller teknikhytte med VDSL, kan man måske få en 50/5 hastighed. Hvis man i forvejen har ADSL skal man i den forbindelse have nyt udstyr. Dette tilbud gælder dog kun hvis man har Home Duo og ikke hvis man har Home Trio. Bortset fra dette tilfælde, er 20/2 den absolut højeste hastighed der tilbydes til private.

Teknisk set er der intet i vejen for at en VDSL forbindelse skulle kunne komme væsentligt højere op, 60/30 f.eks. hvis man altså bor tæt nok på. Men TDC har valgt at stoppe ved 20/2 (50/5 vdsl)

Troede faktisk de solgte med 10 mbit/s op også, men TDC har godt nok altid været nærrige med uploaden. Men jeg ved ihvertfald at andre udbydere tilbyder 50/10 mbit/s, hvis afstanden og udstyret tillader det.

Fullrate er max 8 mbit/s, mens perspektivbredbånd leverer 50/10 mbit/s. Der er findes muligvis flere udbydere der kan.

tak for jeres svar. 

:/ må få ringet ind. Har virkelig brug for en større upload, har ingen frihed på mit netværk overhovedet. 

hmm og syntes også det er rigtig mærkeligt, vær gang jeg tester in forbindele kommer upload aldrig nogen sinde over 0,86 mb/s why ? 

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jk44 har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa

0,86 passer med 1mb i upload. Den viste hastighed som fremkommer i diverse hastighedstest er uden overhead som er ca. 15-20 %. Det skal derfor lægges til. Har du homebox kan du altid logge ind i den og se den reelle hastighed som forbindelsen kører med.

Noget kunne tyde på at hvis du har en "op til" 2/20 og du kun lige kommer på med 1 mb i upload på en ubelastet linie er det nok tvivlsom om der kan komme højere upload med mindre du er så heldig at der ligger en fremskudt central ud mod dig.

mvh 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P