Kan jeg få gemt optagelse ud fra boksen og på min ipadpod eller anden afspiller?

Jeg har optaget nogle udsendelser fra DR. De er gemt på min tdc-boks og dem vil jeg gerne have ud og lagt på enten dvd eller på en af mine afspillere. Kan man det? Og hvordan?

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej HinrikHolbæk

Nej det kan desværre ikke lade sig gøre, jeg ved at der er andre der har spurgt ind til det samme og der var svaret også nej.Trist humørikon

hilsen Bente

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Joergen-2650 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Henrik
Skal det være helt rigtigt, så er svaret nej.

Men ved tilslutning af tv-boksen til en computer på samme måde som du ville gørre med en video båndmaskine når videobånd skal digitaliseres kan det lade sig gørre.

Husk tv-boksen skal have nettilslutning for du skal have signaler fra TDC.

Det siges, at det ikke er helt lovligt at lave kopier på denne måde?

Det undlader jeg, at tage stilling til.

Du skal selvfølgelig have et program på din PC der kan behandle en sådan overførelse.

VH

Jørgen

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jk44 har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa

Teknisk set burde det være lovligt da man kun kan forbinde via et scart kabel og signalet der sendes til computeren hermed bliver analogt. HDMI er et krypteret signal som kun kan overføres til et tv.

mvh

Jan

Til alle jer der har svaret, tusind tak for det!

Pokkers osse at jeg ikke kan lægge optagelser fra boksen og over på noget andet. Jeg ville så gerne gemme enkelte optagelser som har lokalhistorisk værdi, men det kan man ikke.

Jeg ville ikke engang gøre noget udlovligt eller forsøge at snyde. Måske jeg bare skulle købe en harddiskoptager igen og optage på den og gemme det på dvd'er.

Hav en forsat dejlig dag!

Mvh

Henrik aus Holbæk

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8