Svar

Jeg bliver afvist på TDC Play

Selv om der i mit abonnement står, jeg har adgang til TDC PLay får jeg melding om, at mit abonnement ikke har adgang til TDC Play, når jeg går på TDC play enten på min computer eller Iphone.

icon

Bedste svar af xevald 15 august 2013, 21:58

TDC play virker nu på både telefon og PC, så det kræver åbenbart lidt tålmodighed.

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej xevald

Tak for dit indlæg.

Det tyder på, at der er nogle problemer med dit login og tilknytningen af dit abonnement.

Jeg vil anbefale dig, at logge ind på MitTDC og sikre dig, at dit adgangsgivende login er tilføjet. Hvis det er det, og der stadig er problemer, vil jeg bede dig kontakte TDC Hotline, der vil fejlsøge på dit login.

Du kan se her, hvordan du kan kontakte dem: http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_kon

Hilsen Martin

Hej

Jeg har nøjagtig samme problem. Har også haft kontakt til Hotline, som har sagt at det er oprettet korrekt med profil og at de har hul igennem via deres system. Når de logger på min profil er der ikke hul igennem. De havde så lovet at ringe igen dagen efter. Det er ikke sket og bliver stadig afvist på både pc og app. Lyder mere til at være et gennerelt problem.

Hilsen

Tango23

Hej Martin

Lige som jeg troede at mit problem på tdc play var løst, opstod problemet igen få timer senere. Nu får jeg igen at vide, at anbonnement ikke giver adgang til tdc-play. Det har dog virket denne gang. Men mit abonnement på film og serie er ikke kommet igang efter 30 timer nu. Hvad sker der??

Hilsen

Tango23

Hej

Jeg har nøjagtig samme problem. Har fulgt alle vejledninger på TDC hjside og abb er tilføjet på login siden, men bliver fortsat nægtet adgang til play TV.
Det er ringe
Nogen der har et forslag til løsning?
TDC play virker nu på både telefon og PC, så det kræver åbenbart lidt tålmodighed.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)