Svar

Jeg er blevet ledt her hen af supporten, genialt. WEBTV virker ikke hos os nu af

Er det ikke sjovt at man ikke kan fejlmelde til TDC, men at det skal ske via et forum.

Nå men det virker ikke

Hvis i skriver en mail adresse her på sitet så skal jeg sende screendumps

Der viser at "jeg ikke har adgang" og der jeg i indstillingerne er tilmeldt.

HVAD GØR MAN FÅ AT FÅ TDC TIL AT REAGERE.

i online formularen står det at de vil bruge et par uger på at svare på en mail.

Det er vel ikke set lignende siden Sovjet lukkede, eller hvad?

icon

Bedste svar af webtv_not 22 oktober 2012, 20:42

Min erfaring er at hvis du venter længe nok så begynder det at virke af sig selv, i vores tilfælde virkede det her sidst på eftermiddagen.

Hos os har det ikke noget med cookie at gøre.

Det er testet i forskellige konfigurationer.

Så vent - vent -vent og pludselig virker det igen.

Happy waiting.

Se original

13 Kommentarer

Der er ikke valgt noget som helst, der er blot logget ind.

Så har jeg denne kloge melding, sjovt nok virkede det kl 16.

DR TV virker også hvis man bruger DR hjemmeside, så der er hul igennem :-)

Du har ikke adgang til den valgte kanal

Den kanal, du har valgt, er ikke en del af den pakke, du har hos TDC.

Vælg en anden kanal via kanalvælgeren under player-vinduet.

Det virker stadig ikke....

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints iMac har modtaget fra andre medlemmer.

Det er bare ikke i orden at support henviser til et kunde-forum! Vi er alle kunder her og kan næppe hjælpe dig, desværre.

Mvh

Jeg er helt enig, er der forslag til hvordan man kan få hjælp indenfor korter tid?

Nu står jeg med samme problem

Min erfaring er at hvis du venter længe nok så begynder det at virke af sig selv, i vores tilfælde virkede det her sidst på eftermiddagen.

Hos os har det ikke noget med cookie at gøre.

Det er testet i forskellige konfigurationer.

Så vent - vent -vent og pludselig virker det igen.

Happy waiting.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej webtv_not

Hmm, jeg vil godt høre dig, hvordan du mener at være blevet henvist her til forum af hvilken support. Og hvordan?

Hvad er det for noget med en mail adresse? Hvem har bedt dig om at sende skærm billeder?

Du spørger, hvad man gør for at få TDC til at reagere? Lige inden, skriver du, at du har talt med en support, som har henvist dig til forum? Var det ikke en TDC support?

Anyway, selv om jeg normalt syntes det er ok at man kan få luft, når behovet er der og jeg derfor ikke påtaler sprog og vendinger, syntes jeg den med soviet er under bæltestedet. Bestemmer du selv, men det giver nok ikke andre den store lyst til at hjælpe dig?

Jeg har fundet et link her, som jeg vil anbefale at tjekke hvis der er problemer

http://go.tdc.dk/sbuqbb 

Håber det kan hjælpe lidt. Men jeg vil faktisk også gerne have besked om, hvordan og hvor du er blevet henvist til at fejlmelde på forum, for det er ikke en skraldespand, man bare kan henvise til, hvis ikke man ved hvad man skal gøre. Det mest rigtige ville være at spørge en kollega, eller ringe tilbage til dig, når man havde fundet ud af det. Så for at jeg kan sætte en prob i det hul, må du lige hjælpe mig og svare. Pft.

Hilsen

Hej Patrick,

Kan du ikke hjælpe med et brugbart svar på hvad der sker med Webtv. Vi er jo flere der er ramt af samme periodiske problem er på supporten.
Men i hvert fald har det her været nede 19. + 23/10-12 og nu igen her 25/10-12 kl. 23.50 indenfor den sidste uge.

Og siden maj måned har jeg flere gange om måneden haft problemet. Jeg kan sidde og se webtv og pludselig siger den jeg ikke er logget ind og derfor ikke kan se det. Når man så logger ind får jeg en meddelelse om,
"hvis webtv ikke automatisk går i gang, kan du prøve....". Køre jeg så så systemtesten, siger den alt er fint og ok.
Jeg har fejlmeldt det flere gange og jeg har sendt Jer debugtest og systemtest.

Er det ikke muligt at komme i kontakt med en person, der blot kan give os en tilbagemelding? Er der et problem med Webtv, eller anser TDC det for pc problemer ved den enkelte bruger? Bare et eller andet, en tidshorisont, så man ved hvor man står.

På forhånd tak.

Vi er i gang med at grave i problemet. Vi samler alle de henvendelser, vi får på sitet sammen og prøver at se, om vi kan finde en fællesnævner i problemet, som kan forklare, hvad der sker.

Vi har identificeret nogle issues, som kan give nogle af problemerne - men om det er det, der løser problemet for alle, er vi ikke sikre på.

Men som sagt - problemet bliver fulgt meget nøje af de folk, der sidder med WebTV, og der arbejdes på at løse det.

Vi beklager mange gange og undskylder den dårlige oplevelse, I har haft.

Jeg prøvede admin link  men det virkede lige så dårligt som mit webtv

Jeg syntes det er for dårligt i burde gi nogen til gengæld da vi betaler for en service vi ikke får

Vi over kraftigt at opsige hele vores home trio pakke og gå over til en anden udbyder.

Vi har fået at vide at der er fiber ude i vejen men Tdc skal ha 5000 kr for at grave 5 meter kabel ned og installerer, syntes det er tyverir . og med bindingsperioden løber det op i 8000 kr

I burden f.... sætte prisen ned så ville i også få flere fiber kunder

venlig hilsen

Brian Larsen

en meget utilfreds kund  

Jeg har ventet i snart 2 uger på en ændring, men hver gang jeg går på WebTV får jeg "du har ikke adgang til den valgte kanal", det ville være rart med løsning snart. Det lader til at problemet har eksisteret i nogen tid efterhånden, så det ville da være rart hvis TDC prioriterede at få det løst.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)