IRC 1224WT

• ppe
  • 0 kommentarer
Ja så.

Nu er vi så forlængst ude af november måned hvor IRC annoncerede at de ville være klar med TDC PLAY - men hvad sker der lige, har man fra TDC fravalgt dem da de ikke kan levere det produkt de havde stillet i udsigt? Ved godt at man fra TDC siden har udmeldt at man kunne få pengene tilbage hvis man havde sin kvittering - men er det stendødt eller hva.

ppe

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Hej ppe,

Ja, det er noget tid siden, at det skulle være udgivet.  Jeg kan se, at du har skrevet om emnet før (/t5/TDC-Play/Tdc-Play-p%C3%A5-Irc-IKR1224wt/m-p/60003) med min kollega Chriz.

Hendes sidste svar er stadig gældende - opdateringen er forlængst klar fra TDC's side, så det er IRC du skal have fat i.

Hilsen Ulf

Jeg har lige købt en modtager som denne i en TDC butik. Jeg spurgte om play funktionen virkede. Der blev sagt ja!!! Efter athentet sidste nye opdatering står der at muligheden kommer senere. Hvornår? Husk jeg fik at vide at det virkede!! Nu får jeg så sikkert en forklaring at det ikke er TDC s skyld!? Eller hvad? Hvorlænge har i undskyldt med at det ikke virker. Som jeg fandt så er det min 2 år. Er det ikke længe? Husk at butikken fortalte at det virkede. Eller er hun inkompetent?  Mvh NMTN

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)