IR extender / fjernbetjening

Hej

Er der nogen der kan anbefale en IR expender der virker til TDC boxen.

Jeg har hørt at CISCO bruger nogle andre frekvenser der ikke er dækket af alm IR extendere, er der nogen der har nogen erfaring med det?

Mvh

2 Kommentarer

Kigger med, for jeg vil gerne det samme. Alternativt må Multiroom boksen ind i stuen, da den jo kan forlænges med et IR-øje på kabel. Men det ville være fedt i mit setup, hvis hovedboksen med harddisken kunne IR-forlænges somehow...
Hejsa.

Nu ved jeg ikke helt hvad i skal bruge det til. Men jeg skal selv bruge en løsning, hvor jeg har en boks gemt i mit teknikrum, så splitter jeg hdmi signalet og kører et hdmi kabel til køk og et til soveværelse. Så samme boks kan bruges i to rum (Ved godt det er samme billede på begge skærme) Dette skyldes at jeg max. kan få to bokse og den ene står i min stue.

Til min løsning, har jeg købt følgende Ir extender (http://www.koz.dk/product.php?id_product=1590). Du sætter ir øje på Hometrio boksen, (Man skal finde ud af hvor på boksen øjet sidder) og så kan du sætte et ir modtager øje over el. under fjernsynet. Så kan du bruge den alm. hometrio fjernbetjening. I mit tilfælde skal fjernbetjeningen medtages om den bliver bruge i køk eller stue. 

Jeg har endnu ikke fået teste mit indkøb, men kender en anden som bruger den uden problemer.

Den kan forlænges med UTP/ihc kabel op til 300m

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P