Ipod & TDC Play

Har lige købt en ipod touch 4.

Er det muligt, at logge ind på tdc play via den og høre musik ???

Ligesom på min mac pc.

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Desvære ja,

din iPod understøtter ikke Microsoft DRM, og med mindre den har en browser hvor du kan installrer et WMA plugin, så er det desvære umuligt.

Jeg forstår bare ikke, hvordan jeg kan bruge TDC Play på min Apple Mac med Safari browseren, hvis jeg ikke skulle kunne gå på TDC Play via Ipod ???

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Ja, det forstår jeg godt.

altin er bare ikke altid så simpel som så.

safari både til Mac og PC har et WMP(Windows Media Player) plugin, hvilket du så vid jeg ved ikke kan få til din browser i din Ipod.

på din mac kan du også kun streame musik, ikke downloade og høre musik, som man kan på en PC, det skyldes at man for det skal have Windows Media player, som jo ikke kan fås til Mac.

så er der mobil telefoner hvor Iphone heller ikke kan spille musik fra play, der er der dog lavet en app som venter på at blive godkendt af apple, men for tiden kan man ikke.

android telefoner kan spille DRM beskytted filer, dog ikke i alde tilfælde.

hvis det ikke gjorde nemmere at forstå, så skriv igen så er jeg sikker på at der en en anden der kan forklare det bedre end mig.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)