ipod nano & tdc play

Jeg har købt en ipod nano til min datter og skiftet til TDC, så jeg kunne få TDC-play, så hun bare kan "købe" løs - hun skal da ha det bedste :-) Troede jeg!!!

Men nu kan jeg simpelthen ikke få sange fra tdcplay over på ipoden!!! Så meget for den luksus og hun har snart stået i nakken af mig i tre dage for at få sin ipod og al den dejlige musik som hun jo kan høre på computeren.

Jeg har forsøgt at installere itunes for der står at Itunes kan hjælpe med at ændre formatet fra WMA til AAC eller MP3. Og så har jeg ændret indstillingerne på computeren så Itunes er den der spiller musik i stedet for Windows media player - men nu kan jeg slet ikke downloade musik fra TDCplay!

Hvad gør jeg?

Lea

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Lea

TDC Play fungerer kun med Windows Mediea Player da de licenser/rettigheder, som skal til for at afspille musikken, kun virker i Windows Media Player. Itunes kan derfor ikke anvendes sammen med TDC Play.

Som det bl.a. fremgår af nedennævnte link til TDC's hjemmeside vedr. mobilbrug, kan du ikke overføre TDC Play-musik til en mp3-afspiller, så musikken kan desværre ikke afspilles på datterens Ipod.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=16661

Mvh

Stephen

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

det nemmeste ville at have købt en anden afspiller end en ipod. hværken ipod eller Microsoft Zune kan spille filer med DRM licenser, lidt mærkligt med Zune da der er Microsoft DRM, men det er til en anden dag, hvis du kan vil jeg anbafale at du skifter den ud med en Creativ Zen, der er der ingen problemer.

der er måder hvor du kan fjærne DRM licensen, men det er ulovligt og ikke noget jeg vil anbefale at gøre. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)