iPhone4 - viderestilling til telefonsvarer hvordan?

Har en iPhone4 som ikke viderestiller til Telefonsvareren.

Den kender nummeret, da den kan ringe op til den, og det var den født med.

Har forsøgt med mig med Viderestil opkald under Indstillinger - Telefon; men det virker ikke.

Så snart jeg har indtastet nummeret og trykket på Viderestil opkald, så slår den funktionen fra.

Har forsøgt mig med **61*nummer# koderne - ligeledes uden held.

Hvordan får jeg den til at viderestille til min telefonsvarer.

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Du skal indtaste dit telefonsvarernummer INDEN du overhovedet begynder at konfigurere viderestilling.

Lidt vejledning:

Fjerde trin - sæt telefonsvareren
Mærkværdigvis kan man ikke sætte nummeret for telefonsvareren under "Indstillinger". Dette gøres i stedet ved at indtaste en service-kode som var det et telefonnummer.

Sådan gør du

• Åbn telefon-programmet
  • Vælg "Num. Blok" nederst
  • Indtast flg, hvor dit telefonsvarernummer erstatter teksten "telefonsvarer-nummer" [list] **5005*86*Telefonsvarer-nummer#

OBS! Husk +45 i starten af telefonsvarernummeret - så virker det også i udlandet (+ skriver man ved at holde 0 nede et øjeblik), og bemærk at der afsluttes med en #
  • Tryk på "Ring" - telefonen skulle nu gerne vise en besked om at opsætningen gemmes.
    [/list] Link:

http://mediamac.comon.dk/index.php/news/show/id=20881

Link:

http://support.apple.com/kb/HT2086

Mvh FN ;-)

• Been there - done that.

Kan også verificere at nummeret er korrekt med *#5005*86#.

Men det gør ingen forskel.

Svaret er at med mobilflex connect er de almindelige viderestillingsfunktioner slået fra. Der styres det fra en hjemmeside.
    Har samme problem. En iphone 4, tdc abb., og min beskedfunktion virker kun begrænset. Når jeg trykker på den, ringer den rigtigt op, men jeg bliver hvergang nødt til at indtaste mit telefonnummer, og det er træls.

Har prøvet at taste koden

**5005*86*Telefonsvarer-nummer#

men det virker ikke. Når jeg trykker "ring op", sker der ikke noget.

Jeg formoder at telefonsvarernummeret, er mit eget nummer ?

Hvis og når det kommer til at virke, virker funktionen med den "røde plet" i bedskedfeltet så ? (Viser om der er uaflyttede beskeder)

Besvar

• :D
      • :?
      • :cool:
      • :S
      • :(
      • :@
      • :$
      • :8
      • :)
      • :P
      • ;)