Iphone4 og tdcplay

Jeg har for nyligt købt en iphone4 med abbonement (TDC mobil imedia) Af dette abb. fremgår det at jeg skulle have adgang til TDC play via min mobil, hvilket jeg nu har fundet ud af igennem jeres kundeservice at det har jeg ikke. Jeg har kun adgang til TDC play via min computer. Fordi apple ikke vil samarbejde omkring jeres TDC play og adgang til download til iphone mobiler.

Jeg har nu flere gange gennemgået jeres hjemmeside, og på den fremgår det overhoved IKKE at der IKKE skulle være adgang til TDC play på iphone mobiler, men at der SKULLE være adgang til TDC play igennem mit abb. (TDC mobil imedia). Jeg har forsøgt igennem jeres Kundeservice at finde en løsning som vi begge parter kunne være tilfreds med, men blev på en meget arrogant og ubehagelig måde afvist. Nu prøver jeg så denne vej, og håber på et ordenligt svar/ afklaring på mit problem.

Med venlig HIlsen Torben

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Kære Torben

Jeg skal beklage hvis du ikke har fået ordentlige og fyldestgørende svar på dine henvendelser.

Det er korrekt at der pt ikke er understøttelse af iPhones. Der en officiel liste - en whitelist - som angiver hvilke mobiler der har adgang: Den findes på tdc.dk/musikmobil.

http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspforward?file=./index.jsp&tplDir=web&page=article&article_id=16097&cid=_tdc_dk_musikmobil

Det er korrekt at iPhone ikke er på listen. Det er Garmin eller Blackberry heller ikke, da det er en positiv liste.

Dette er også beskrevet i vilkårene for brug af TDC Play: http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspforward?file=./index.jsp&tplDir=web&page=article&article_id=20686 hvor den eneste brug af Apple produkter der understøttes er streaming via TDC Play Web.

Vi er ved at lægge nyt materiale op på TDC Play sitet som gerne skal gøre denne kommunikation endnu tydeligere. Så din henvendelse er yderst relevant.

Jeg håber snart at kunne komme med en positiv tilbagemelding til dig. Denne tråd /t5/Mit-TDC/iPhone-og-tdc-Play/m-p/477 er der hvor vi forsøger at samle historikken omkring TDC Play og iPhone

DBH

C

Jeg ser også meget frem til at TDC Play kan benyttes på Iphone, håber at det bliver snart.

Mvh og god weekend

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P