Iphone4

Jeg har mulighed for at købe en Iphone 4 under en udstationering. Kobles denne bare sammen med jeres abonementer når jeg kommer hjem, eller er der noget jeg skal være opmærksom på.

Venlig hilsen

Peder

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Det eneste du skal være opmærksom på er at den iPhone 4 er factory unlocked, dvs oplåst fra fabrikken af.

Hvis den ikke er det så kan du ikke bruge den til andet end en dyr brevholder, eller du kan vælge at jailbreake den hvilket vil sige at du åbner den for 3 parts applikationer, og via den vej kan du unlocke den, men kun indtil der kommer ny firmware til iPhone 4.

Obs. jailbreak er ikke noget jeg vil anbefale til nogen med mindre end det er livsnødvendigt

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Enhver mobiltelefon, - og dermed også en Iphone, virker med det abonnement fra den ydbyder som det indsatte SIM kort er registreret hos.

Da telefoner ikke er helt ens alt efter hvilken verdensdel (marked) de er fremstillet til, er det eneste du bør være opmærksom på om den indeholder det/de sprog du foretrækker at anvende.

Det ville jo være kedeligt at komme hjem med en telefon der kun indeholder arabiske sprogversioner.

Mvh FN ;-)

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Og ja, - jytfin har ret. det er selvfølgelig også vigtigt at sikre sig at den ikke er låst til en bestemt udbyder.

Det bruges stort set ikke mere i Danmark at låse telefoner, men det kan jo godt forholde sig anderledes i andre lande.

Mvh FN ;-)

Takker for hjælpen. Jeg ender nok med et køb, hvis alt flasker sig.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints knudsen81 har modtaget fra andre medlemmer.

Vis det ikke lige er at man køber den iphone4 som er lavet til verizon, så kan jeg sagtens bruges fordi at apple har gjort sådan med deres software (ios) at alle sprog er i lige meget hvor man køber den

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)