Iphone, TDC Play og playlister

Hej

Jeg ved ikke om jeg gør noget forkert, men jeg kan ikke oprette flere playlister på TDCPlay appen på min Iphone 4.

Jeg har oprettet 25 playlister og når jeg nu vil oprette en ny får jeg lov, at komme ind og navngive en ny liste og trykke på knappen "Opret" og herefter sker der ikke yderligere. Jeg får ingen besked om hvorvidt playlisten er oprettet eller ej, men den kommer ihvertfald ikke op i listen med mine 25 playlister.

Er der er max på antallet af playlister?

5 Kommentarer

Hm Ok, så røg mine 25 playlister lige, da jeg forsøgte at oprette et Fast Track på Iphonen. Det er ikke verdens mest stabile app er det? ;-)

Jeg synes der er mange problemer med den og ikke mindst mangler ...

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey Iphone4Ib

Først og fremmest skal jeg beklage at du har haft en dårlig oplevelse med dine playlister. Det er nu ikke App der fejler men dit tdc login der overskriver historikken. Det er meldt ind som en fejl da det er rigtig irriterende.

Jeg er ikke bekendt med at der er et max på antallet af playlister. Tværtimod. Så den vil jeg løfte overfor udviklingsteam.

Tak for din tilbagemelding. Det er en god indsigt du har leveret.

Solskinshilsen

C

Hej Chriz

Jeg har forsøgt at give min kone og søn adgang til tdc play. Jeg har været inde og invitere dem, sat flueben i at de må få adg. til play mm. Når min kone logger sig ind via invitationsmailen, får hun et skærmbillede med, at hun nu har adgang til bla. tdc play. Men når vi via telefonen forsøger, at få adgang til står der, at vi ikke er godkendt tdc play kunde og vi kan ikke afspille musik. Hvis jeg skriver mit telefonnr. ind og får tilsendt sms kode, så kan vi godt logge på. Hvad gør vi galt??

mvh Claus

Omdømme 2

Hey Claus

Jeg har svaret på din anden tråd om samme: /t5/Mit-TDC/familielogin/m-p/51341

DBH

C

Omdømme 2

Hey  Iphone4Ib

Opfølgning på dit problem med at oprette mere end 25 playlister på iPhone app: det er nu mulig tat oprette optil 50 playlister før loftet er nået.

God musikalsk sommer

C

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)