iPhone problemer med afsendelse af mail

Jeg har læst en masse indlæg fra folk, der ikke kan sende emails fra deres tdc-mail. Jeg har også fulgt forkellige instrukser vedr. opsætning af min mail, men den vil stadig ikke sende. Hver gang jeg prøver får jeg en besked om at "1 bedsked ikke sendt" og så ligger den i udbakken. Jeg har angivet asmtp.mail.dk som udgående server og jeg har alle passwords - kan det have med porten at gøre?

8 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Hej!

Har du checket det sidste link i denne tråd? /t5/Mobil/relay-tdcmobil-dk/td-p/5161

Det virkede for trådstarter hvis det er en TDC mail adresse du har problemer med, hvis det er en hotmail/live adresse er det noget du selv skal sætte op desværre

Jeg har været inde på de pågældende links og fulgt anvisningerne. Jeg har en TDC-mail men 3 som teleudbyder, men det skulle vel ikke give problemer, så længe det er en asmtp-server. Eller?

Nu virker det heller ikke på mit hjemme WIFI (hvilket det gjorde tidligere). Når jeg sender en mail får jeg svaret "Der er gemt en kopi i udbakken. Modtageren (min mailadresse som jeg sendte en prøøvemail til) blev afvist af serveren, fordi den ikke tillader rely-forsendelser."

Hvad kan det betyde?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Du skal ikke bruge relay men pop3 og asmtp faktisk samme indstillinger du vil bruge hvis du skulle sette din mail op på din computer. så er det lige meget hvilken udbyder du bryger og om du køre wifi

Jeg bruger pop3...

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Ja, Men bruger du også asmtp.

som beskrevet i det her link skal du bruge asmtp.mail.dk hvis du vil sende mails over wifi

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=25436

Jeg har sat iPhone op fuldstændig som min laptop (som fungerer) dvs. med asmtp og pop.3. Jeg ahr skiftet mellem de forskellige porte på afsendelsesserveren som jag har læst mig til. Jeg har prøvet forfra flere gange ved at slette kontoen og oprette den fra grunden. Men den vil stadig ikke slippe mine mails...

Omdømme 3

så kan jeg desvære ikke hjælpe.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P