iPhone Play app crasher

Jeg har hentet TDC Play app'en på min iPhone 3g. Det viser sig at app'en automatisk lukker ned når den bliver en smule overbelastet. Dette sker fx hvis jeg hører en sang, og så søger efter en anden. Jeg har kollegaer hvor dette ikke sker.

Jeg er nu blevet opmærksom på at jeg ikke har det nyeste styresystem, jeg har kun IOS 4.2.1. Jeg vil derfor lige prøve at opdatere styresystemet når jeg kommer hjem, og så lige skrive om det virker

13 Kommentarer

Jeg har samme problem. Jeg har en iPhone 3G. Jeg har haft iOS 4.2.1 siden den kom. Min TDC Play app crasher hele tiden. Jeg kan en enkelt gang imellem få lov at lytte til et enkelt stykke musik, men når den kommer til næste stykke musik i Albummet crasher applikationen. Det er umuligt at bruge den til noget.

Jeg håber at udviklerholdet der har lavet app'en kan finde ud af at rette problemerne og smide en app update op på AppStore snarest.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg ved ikke om det kan have noget at sige, men har oplevet på min iPhone 4 at visse radio applikationer crasher med 4.2.1 også, der gendannede jeg den og fik den nye 4.2.3 på og nu har jeg ingen problemer med at nogle af mine radio apps crasher, om Play gør det ved jeg ikke helt da jeg ikke har testet det ret meget endnu

Jeg mener at kunne læse mig frem til at iOS 4.2.1 er det seneste iOS der virker på 3G generationen. Senere iOS versioner (for eksempel 4.2.3) virker kun på 3Gs nyere hardware modeller.

Jeg håber dælme ikke at det er et problem relateret til iOS, og at TDC Play kun virker på 3Gs og nyere, fordi det vil betyder at alle os med 3G telefoner er efterladt uden den service som TDC skriver vi får.

Som nævnt tidligere håber jeg at TDC for løst rettet problemerne i TDC Play applikationen, får den grundigt testet på 3G telefoner, og så udgiver en app update hurtigst muligt.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

@iPhoneBruger

Det er helt rigtigt den sidste opdatering der kom til 3G er 4.2.1, hvorfor det er blevet sådan ved jeg desværre ikke, men har en lille teori om at det er fordi den har hardware messigt forældet, som du selv siger så er den nyeste version af iOs 4.2.3 som kom her den anden dag.

Det kan sagtens være firmware relateret dette er hapset fra iTunes

Requirements:

• iPhone
  • iPod Touch
  • iPad
Requeests:

iOs 3.1.3 or later

Tak til iTunes for lån af overnævnte tekst.

Mig bekendt kan 3G'en ikke multitaske eftersom multitasking kom i en senere iOs.

Jeg er opmærksom på 3G'ens begrænsninger. Jeg ville hjertens gerne skifte til en iPhone 4, men det er ikke lige muligt pga. et stramt budget.

Men hvis TDC skriver på iTunes at TDC Play er: "Compatible with iPhone... Requires iOS 3.1.3 or later" så vil jeg da forvente at det virker på en iPhone 3G med iOS 4.2.1.

TDC Play virker ikke på min 3G med iOS 4.2.1. Jeg mistænker at dette gælder for alle 3G telefoner. Man kunne være fræk og kalde det falsk markedsføring fra TDC's side, men det vil jo nok være at stramme den en kende for meget.

Jeg mener ikke at TDC fik forhandlet sig på plads med Apple før lang tid efter iPhone 3GS udkom. Det betyder altså at TDC aldrig har solgt iPhone 3G telefoner med abonnement. TDC's iPhone kunder må derfor forventes i overvejende grad at have 3GS eller 4 modeller. Man kunne derfor godt mistænke TDC for ikke at have den store interesse i support til 3G telefoner.

Jeg håber at TDC tager sig sammen og enten 1) for rettet applikationen til så den virker på 3G telefoner, eller 2) ændrer deres kravspecifikation på iTunes.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints knudsen81 har modtaget fra andre medlemmer.

@iphonebruger

Det med at tdc play crasher på din 3g, kan også være fordi at din 3g kører med ios 4.2.1.

Min begrundelse er lagt pga at 3g ikke rigtig har den hastighed så den helt frit kan gøre 4.2.1 og derfor måske har problemer med at køre play :-)

At gå tilbage til et tidligere iOS kræver JailBreak af telefonen. En procedure som ikke anbefales af Apple, og som sandsynligvis heller ikke anbefales af TDC.

Jeg har læst mig frem til at iOS 3.1.3 er en smule hurtigere, men at 4.2.1 har stort set samme hastighed hvis man slår Lokalitets tjenester og Spotlight søgning fra. Disse tricks øger i øvrigt også hastigheden på 3GS telefoner.

Men det ændre sådan set ikke problematikken. Hvis jeg kører det anbefalede OS (som anbefales af Apple og TDC), og hvis jeg kører en applikation som markedsføres som kompatibel af udbyderen, så bør det sgu virker!

Omdømme 2

@iPhonebruger 

At gå tilbage i iOs på 3g'en kræver IKKE Jailbreak. 

Og iøvrigt har du ret i at det ikke er noget Apple og TDC anbefaler, hvis du er intersseret i at dele din viden omkring jailbreak er du velkommen til at skrive i denne tråd: /t5/Mobil/Root-af-android-mobiler/td-p/37345

Hvis jer med iPhone 3G vil have noget mere krudt ud af jeres enhed så slå push og alt andet fra, så bliver den lidt hurtigere.

Jeg tror vores puma Chriz er enig med mig i at play til iPhone har lidt børnesygdomme.

Selvfølgelig skal det virke på alle enheder inden for æbleofoner og det gør det sikkert også hvis man slår det overnævnte fra..

Hehe, well - jeg håber at du har ret i at der er tale om "børnesygdomme", og at de får det rettet indenfor en overskuelig fremtid.

Jeg er sådan set tilfreds med min iPhone og mit TDC abonnement, så jeg er ikke specielt ophidset over at TDC Play ikke virker som det skal. Jeg har haft iPhone og TDC abonnement siden 2009, og har i den periode levet fint uden TDC Play... så jeg kan nu nok overleve fint uden TDC Play :-)

Ahh det var mig der så forkert på Apples hjemmeside, så firmwaren er den nyeste. Det lyder til at være et generelt problem på iPhone 3G. Der er selvfølgelig en beta version så jeg er sikker på at de nok skal blive opmærksomme på det. Jeg arbejder selv ved YouSee, og har lidt med YouSee Play at gøre. Så kan da lige se om jeg kan gøre vore TDC-venner opmærksomme på problemet Glad humørikon

Er det muligt at få en opdatering, og er det evt. noget der bliver kigget på?

Jeg har det samme problem hvor det lukkerned, bare på min android telefon Samsung SIII.

Venter også på at det bliver ordnet.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BH81 har modtaget fra andre medlemmer.

Hutters skrev:
Jeg har det samme problem hvor det lukkerned, bare på min android telefon Samsung SIII.

Venter også på at det bliver ordnet.

DU svarer på en tråd der er 2år gammel... Prøv at se og skriv i denne tråd

/t5/TDC-Play/Det-nye-TDC-Play-se-ogs%C3%A5-her-ang-WebTV/td-p/107402

Jeg havde også problemer med sgs3 og at programmet lukker ned.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)