Svar

Iphone på wi-fi

• Deltager
  • 1 kommentar
Jeg har haft min Iphone 4 sat op til at kople op på mit wi-fi netværk og ellers på mobilnetværket og det har virket fint. Men nu kan jeg ikke kople op på wi-fi og lige gyldigt hvad jeg prøver beder den mig om at skrive adgangskoden til netværket og det gør jeg så hvorefter den tænker lidt og derefter beder mig om at skrive koden igen, og jeg skriver den rigtige kode[i] jeg håber at der er en der kan hjælpe.

Mvh. John

icon

Bedste svar af JEB60 10 september 2012, 18:26

Hej Alex

Tak for svaret og løsningen var at slukke for telefonen og genstarte hvorefter det hele virker, tja den enkleste løsning er ofte den rigtige

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej John

Der kan være mange mulige forklaringer på sådan et problem.

For at du kan bruge WiFi kræver det en trådløs router/modem, som jeg formoder du har. Men er det TDC's udstyr, eller er det noget du selv har anskaffet dig? Glad humørikon

Har du lavet nogle ændringer i udstyrets indstillinger? Har du forsøgt blot at genstarte din iPhone? Er du sikker på du logger på det korrekte trådløse netværk?

Håber du gider uddybe lidt mere, så jeg kan hjælpe dig bedre Glad humørikon

Alex

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints iMac har modtaget fra andre medlemmer.

Hej JEB60,

iPhone, og andre Apple-produkter, får pludesligt disse fejlmeldninger.

Løsningen plejer at være, at nulstille alle de neværk man tidligere været koblet op på, og derefter logge ind igen.

Generelt - nulstil - nulstil netværksindtillinger.

Mvh

Hej Alex

Tak for svaret og løsningen var at slukke for telefonen og genstarte hvorefter det hele virker, tja den enkleste løsning er ofte den rigtige

Jeg ville slukke wifi routeren og starte op igen. iPhonen skal ikke "glemme" de kendte netværk.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Super at det virker igen Glad humørikon

Kan jeg få dig til at vælge dit svar, som løsningen på tråden?

Hilsen Alex

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P