Iphone og Tethering

Hej TDC.

Dejligt at i nu supporterer Iphone - men hvad med tethering, altså når man bruger sin iphone som Modem. På min, forsvinder det, så snart den opdager jeg bruger TDC.  Hvad skal jeg gøre?

Mvh Jacob

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej jecobelk

Ved almindelig brug af iPhone, skulle du blive tilbudt nogle operatøropdateringer.  

Hvis du har sagt ja til disse, skulle Tethering virke med iPhone nu.

Hvis problemet ikke er afhjælpet, er du meget velkommen til at skrive herinde igen.

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator

Hej Martin, Jeg har heller ikke kunnet få tethering til at virke, siden jeg kom på iOS 4 på min 3GS! Mindes ikke at have fået tilsendt nye operatørindstillinger den gang. Kan de hentes et eller andet sted, eller fås via en mail eller SMS? På forhånd tak for hjælpen Dan
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej DKS

Hvis du tilslutter din iPhone til computeren/mac, så skulle Itunes gerne fortælle hvis du har mulighed for at opdatere.

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator

Hej Martin,

Først kunne jeg ikke fremprovokere opdateringen, men så fik jeg faktisk mulighed for at prøve  på en helt ny iPhone 4, hvor opdateringen blev gennemført.

Det gav mig dog ikke adgang til Internettet via tethering.

Faktisk kan jeg godt vælge "internetdeling" på telefonen, og jeg kan også godt forbinde computeren til den via Bluetooth eller USB, men jeg får ikke forbindelse til Internettet!

På iOS 3.2 fik jeg forbindelse, men der havde jeg inde på telefonens:

Indstillinger/Generelt/Netværk/Mobildata netværk 

mulighed for at indstille Tethering, udover Internet og Mms - nu har jeg kun adgang til Mobildata og Mms indstillinger - jeg tror det er problemet. 

Hjælp er meget velkomment,

Dan

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)