Iphone og Fly

• 0 kommentarer
Hvorfor går min Iphone 4 ikke på Fly når jeg starter browser. Den går på safari. Har prøvet at hente Fly men den vil ikke lægge sig ind.

Pihl

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

det korte svar er at Fly portalen ikke virker på iPhone, eller det er hvad jeg har hørt.

Fly virker ganske udemærket på Iphone, jeg ved det, for jeg bruger Fly på min Iphone. Glad humørikon

Safari åbner i den sidste side du var på. Jeg har gjort det, at jeg har lagt Fly ud som icon på hjemmeskærm, så jeg går direkte ind.

Tak for svaret.

Hvordan henter jeg Fly. Kan det hentes som program. Jeg kan ikke finde det som dicideret program.

Jeg går ud fra at din iphone er sat op til fly, ellers tjek dette link http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=20063

Derefter går du ind på safari og skriver:  m.tdc.dk/touch ; i adresse linjen. Så kommer du ind på fly. Du kan føje Fly til hjemmeskærmen ved at trykke på det midterste symbol nederst (den med pilen) og derefter trykke på Føj til hjemmeskærm. Nu bliver der oprettet et ikon på din hjemmeskærm, som du bare trykker på, så er du på Fly. 

God fornøjelse.

Haha troede lige jeg skulle læse noget om "fly-funktion" i iPhonen men, næh nej Meget glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)