Iphone.. Hvad fa.. sker der!

Hej med jer.

Skal høre hvad i andre oplever med jeres iphone4 bestillinger!

Her er min historie:

Fredag d. 8/10-2010 Modtager jeg min bekræftigelse på at min iphone 4 nu er kommet og den er klar til at jeg kan bestille den.

Jeg bestiller den og betaler med dankort med det samme altså D. 8/10-2010 ( pengene er dog ikke trukket endnu )

De skriver at den nu er på lager og jeg kan forvente at have den inden for 3-6 dage. ( arbejdsdage )

Lidt hurtig hovedregning skulle så give aller senest I DAG D. 18/10-2010.

Jeg ringede til dem i morges, og får så en forklaring ( SKØNT )

Ja vi kan se at du først er registreret i systemet D. 14/10-2010 men vi kan samtidig godt se at du har lagt din elektroniske bestilling D 8/10-2010.

Men vi har en god nyhed til dig, din telefon ligger klar til afsendelse så du kan forvente at du har den inden for 5-8 dage da den skal sendes med post DK.

Øhh... 5-8 dage. Jeg sender selv erhvervspost dagligt, der er levering fra dag-dag.

Så nu kan jeg så være heldig at have den i starten af næste uge...

Lad os antage at jeg har den "allerede" mandag.

Så har det ( incl. weekender ) taget dem fra D. 8/10-2010 til 25/10-2010 altså 17 dage at levere min telefon.

Det er da rimelig tæt på de 3-6 dage de lover synes i ikke?

En anden skal jeg fortælle historien om min telefon der nu har været på værksted i 3 uger som jeg stadig ikke har set noget til!

Mange hilsner

Jens

7 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej JensDr

Tak for historien.

17 minus 6 = 11 (i værste fald)

Hvorfor der er så stor en difference, ved jeg ikke.

Jeg vil undersøge, om det er fordi man kan misforstå de 3 til 6 dage (hvis man kan, har jeg også misforstået det). Om du har været rigtigt uheldig. Eller om det er normalt det du beskriver. (Håber jeg ikke).

Så jeg vender tilbage til dig, når jeg har et svar.

Dog hæfter jeg mig ved, at pengene heldigvis ikke er trukket på din konto endnu.

Glad humørikon

Fortæl gerne historien om værkstedsbesøget på 3 uger. Måske vi kan lære noget af den?

Hilsen

Hmm.. ja denne historier lyder da næsten som en jeg kunne have skrevet.. bestilte også samme dag (8/10) som JensDr og har heller ikke hørt en skid endnu.. ringet til TDC 2 gange og i går fik jeg svaret at den lå klar til afsendelse og post danmark ville hente den i dag 19/10 og så skulle jeg gerne have den onsdag den 20/10.. så må se om jeg har den i morgen.. spurgte så lige til om de havde husket og sende mit mikro simkort med min iphone 4.. men det kunne han se at det var den ikke.. men den ville han så bestille til mig.

JensDr måske du også lige skulle ringe til TDC igen hvis du da ikke allerede har et mikro simkort til at ligge...

Jamen så er jeg jo "heldigvis" ikke den eneste.

Jeg har som efterhånden er normal "vane" i min dagligdag snakket med tdc´s kundeservice i dag.

Nu har jeg fået udleveret "track&trace" nummer på telefonen, så nu kan jeg jo se hvor længe der går inden postDK reistrere forsendelsen.

Du havde ret Jepera, simkortet var ikke medsendt, så det ville hun selvfølgelig lige sørge for.. DOOOH

En anden ting er abonnementet.

Jeg har haft tdc i mange år, og har længe haft et normalt mobil abonnement, men har nu valgt et imedia-abonnement.

Jeg spurgte den rare dame om hvornår det nye abonnement blev aktiveret og det gamle blev lukket, mere for at jeg ikke kom til at betale for 2 abonnementer på en gang.

De har så valgt at være flinke og proaktive og allerede byttet rundt på mikne abonnementer IGÅR!??

Forklarede så damen at jeg jo ikke havde en kæmpe interesse i at betale 599kr om måneden før jeg havde en telefon hvor jeg får glæde af abonnementet.. Det er sku da utroligt!

Men nu har jeg så fået en mailadresse jeg kan skrive til når min telefon er oppe at køre, så ville hun gå videre med det...

Puhhh

Jens

Jamen, hallo!  Så jeg kan jeg OGSÅ melde mig i koret.

Den 8. oktober fik jeg mail med denne besked:

"Tak for din bestilling. Din ordre vil blive leveret inden for 3 - 6 dage af din bestilling. Når din ordre er behandlet, modtager du endelig ordrebekræftelse. For en sikkerheds skyld anbefaler vi, at du udskriver denne kvittering. Har du spørgsmål  er du velkommen til at ringe til os".

Samtidig fremgår det af bestillingen, at jeg har valgt at betale med Dankort etc.

Men  i n t e t  overhovedet er sket. Har ringet til TDC, der oplyser, at de skam godt kan se min bestilling; men at jeg skal påregne op til 8 dage før levering.

Og det må der til fulde siges at være gået.

Det er frustrerende. Eneste positive er dog, at de endnu ikke har trukket beløbet!!!

Og følger der et micro-kort med telefonen, når den engang kommer?  Har hørt rygter om, at det gør der ikke. Og hvad så?

/jan

Hej Jan

Som Jespera også skriver og som jeg "desværre" måtte give ham ret i var micro sim IKKE medpakket!

Du kan få dem til at sende et, eller hente et i din lokale tdc butik.

´

Men læs tråden, den er oppe at vende i de forgående indlæg!

Mvh

Jens

Nu har jeg netop ringet til TDC og nok engang forespurgt til leveringen. Efter laaang ventetid fik jeg det svar, at der havde været "problemer på lageret", og at man skam havde min ordre stående. Så fik jeg at vide, at man inden for 24 timer ville sende iPhone'en ud til mig. Herligt. Hvis det altså passer (brændt barn skyr ilden"!!).

Så spurgte jeg, hvordan og hvorledes med micro-SIM-kort?

Og svaret lød:  Det følger skam med!

Såfremt dette holder vand; så er den jo god nok. Håbet er lysegrønt.... ;-)

Glemte at tilføje, at jeg blev spurgt, om ikke jeg havde fået en E-mail om problemerne?  Der måtte jeg så beklage; jeg har  i n t e t  hørt fra TDC. Jeg har hver gang selv måttet ringe og spørge til tingene...

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)