Iphone. Hva sker der.

Jeg var så heldig at modtage en sms igår med at TDc nu havde modtaget en ny sending Iphone 4 og der var en til mig.

De skriver at de vil ringe til det. nummer hvor sms´n er sendt til inden for 72 timer.

Og svare jeg ikke på et af de 3 kald går den videre til en anden.

Nu er det bare sådan at jeg har taget den 2 gange, hvor man kan høre det er et call center, som ringer og derefter bare ligger på. om det er i håb om at de kunne nå at få en selv ved jeg ikke..

Men det er da lidt træls. at jeg resikere ikke atg få en Iphone nu, fordi at call centeret ikke kan finde ud af at ringe.

Samtidig, vælger jeg at ringe til kunde service, på 80808020, som så siger at de ikke ved hvem der sidder med de henvendelser over sms, da de kun har kontakt til dem der sidder med mail kunderne.?????

Kan det virkelig passe at jeg mister chancen for at få en telefon denne gang.?

Så er der andre derude med samme problem, og evt. kender et nummer man kan ringe til og fortælle dem at man altså gerne vil have sin telefon, må i meget gerne svare.

3 Kommentarer

har fået den samme sms.

dog kun et opkald hvor jeg missede det på en eller anden måde...

krydser fingre for de ringer i aften... Glad humørikon

men hvad er det for noget underligt noget med sms? jeg signede op med min e-mail også, hvor de sagde man skulle tjekke sin mail , underligt siger jeg bare.

Nwm.

Jeg var så heldig at 3 sendte en mail 2 min efter.

Så dem har jeg accepteret ved og nu er telefonen på vej.

Jeg har Præcis det samme problem, de har nu ringet 2 gange hvor jeg har besvarede opkaldet begge gange, hvor de bare ligger på. og jeg vil ikke miste min plads 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)