iPhone fra TDC Låst?

Hej, jeg har købt en iPhone 4 fra en ven, jeg købte den helt ny og min ven købte den fra TDC, lige pt. har jeg CBB og efter jeg fik det nye lille simkort og synkroniserede min iPhone med iTunes er der nu en fejl ved forbindelsen... Jeg kan godt komme på det trådløse internet jeg har fra TDC, men kan ikke sende SMS eller ringe, nu er mit spørgsmål bare om det er noget CBB har gjort forkert, eller om det er fordi min iPhone er låst af TDC fordi min ven købte den fra TDC?

Tak på forhånd!

- Christian.

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Christian

Tak for dit indlæg.

Mobiler købt ved TDC siden sidste sommer, har ikke været simlåste. Så det kunne godt tyde på, at du skal have fat i CBB support. 

Hvis du skulle få brug for det, er du velkommen til at skrive igen.

Hilsen

Martin

Hej Martin

Tak for det hurtige svar, er der noget sted hvor jeg kan tjekke hvornår min iPhone blev købt? Inden jeg købte den af min ven har han haft den liggende i et stykke tid, ved ikke præcis hvor lang tid.

Har skrevet til CBB, men de er ret langsomme for tiden..

Er det et problem du kender noget til? Det eneste jeg har fået af vide er at min mobil måske er låst, og for et par hundrede kroner kan jeg få den låst op i en TDC butik?

Tror ikke der er noget galt med CBB med mindre at jeg skal opsætte mit nye iPhone 4 simkort på en speciel måde..

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)