iPhone defekt efter 6 dage

Hej..

Jeg sidder og er dybt utilfreds med den service jeg har fået af TDC og Apple. Jeg har efter længere tid overvejet køb af iPhone 4, og da jeg i sidste uge valgte at tage skridtet, var jeg overlykkelig over at have erhvervet mig en iPhone 4 med iMedia. Lykken varede dog ikke længe. Blot efter 6 DAGE opstod der en defekt i min iPhone, den ene højtaler virkede ikke og jeg valgte i går at søge hjælp ved min lokale TDC forhandler. Her fik jeg den nyhed at den skulle sendes ind, og at jeg ville blive opdateret via mail i hvor langt den var i indsendelsen osv. Jeg undrer mig blot over at der ikke findes en form for rimelighed i denne situation, jeg har et kvalitets produkt i mindre end 6 dage, og nu står jeg til at undrer den ydelse og service en iPhone yder i formentlig mere end en mdr. hvilket resultere i at via mit køb af iPhone med iMedia, skal jeg i mit abonnement betale 599 kr. for noget jeg ikke har haft i mere end 6 dage, yderligere end det kommer en omkostning mere da jeg ved købet fik at vide, at da jeg købte iPhonen inde i en mdr. ville min regning være dyre end de 599,- plus minus, de 599,- + ekstra er spilde penge for mig pga. et mærkeprodukt som Apple's iPhone 4 må beskrives for at være har en produktionsfejl. Jeg mangler forståelse for dette og servicen der hører til. Mit køb af såvel produkt som abbonnement er jeg nød til at sætte store tvivl i for fremtiden.

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej san22mas

Jeg vil lige fortælle dig en lille historie fra min verden.

For et stykke tid siden købte jeg en PC med skærm og div. tilbehør for ca. 12000 kr. i en TDC-butik. Dagen efter købet konstaterede jeg, efter en del test, at der var problemer med den integrerede lydchip på bundkortet. Jeg pakkede pc'eren sammen igen og begav mig afsted til butikken, for her at beklage min nød. Heldigvis var det den samme person som jeg igen fik hold på, og begyndte derefter at forklare ham om problemerne - - Stop! - stop! sagde han hurtigt, snuppede kassen, satte den til side og forsvandt ud bagved og kom tilbage med en ny kasse magen til den anden, satte den foran mig og sagde: Her hos os ombytter vi straks inden for 8 dage, hvis der opstår nogen som helst problemer. Nåda - jeg snuppede kassen, sagde tak og mumlede noget om at  det var god service, ja det manglede da bare, svarede han. Jeg ville til at gå men han sagde stop, vi mangler lige noget,  - Hvad nu? var mit svar - Du skal lige aflevere bon'en, så laver jeg en ny med de nye serienr. på pc'en, så garantien også dækker i næste uge og to år frem. Hooold da op mand, hvor fruen blev glad og rystede på hovedet af mig, da jeg kom hjem med en anden PC. Meget glad humørikon 

Hva' siger du så - det er ikke engang en historie, men en hændelse fra det virkelige liv - se det var en rigtig TDC-butik

Gu' ved om du kan være lige så heldig - forsøg - og held og lykke 

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints eris har modtaget fra andre medlemmer.

Hej san22mas

jeg håber ikke du allerede har sendt din iPhone4 ind, for jeg har mistanke til at der slet ikke er noget galt med den.

Jeg oplevede samme "problem" med min iPhone - jeg troede at den ene højtaler var gået i stykker. MEN det viste sig at iPhone kun har een højtaler. Det andet, der ligner en højtaler, er mikrofonen.

Se dette billede fra Apples hjemmeside:

(fra http://www.apple.com/iphone/specs.html)

Jeg håber det hjælper dig.

Venlig hilsen

Erik Jon

Administrator

TDC Forum

Hej

Nu er det en gammel tråd, men jeg vil dog gerne lige kommentere på den.

Min kone har lige købt en 4S i går, og jeg oplevede samme "problem", nemlig at den kun spiller musik i højre side.

Grunden til at jeg tror, den fejler noget er, at min egen 4'er spiller fint i begge sider, og spiller i venstre, når jeg holder fingeren for højre.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints eris har modtaget fra andre medlemmer.

hej Indernet

jeg kan se at billedet er forsvundet fra mit indlæg herover.

Her er linket til det:

http://images.apple.com/iphone/images/techspecs_connectors.jpg

Som det kan ses på billedet er iPhone 4S udstyret med 1 højtaler og 1 mikrofon i bunden. Når den kun har én højtaler, er det altså ikke en fejl ved telefonen at lyden forsvinder når man holder fingeren hen over den Blinkende humørikon

Hej Erik

Det forstår jeg skam fint nok. Det der så bare undrer mig er, at min Iphone 4 (ikke S) rent faktisk spiller i begge sider. Jeg har checket med personale i Fona, samt en kunde dernede (en 4'er og en 4S). Ingen af deres spillede i begge sider.

Der er meget stor forskel på min Iphone og min kones i lyden. Meget.

Mvh

Allan

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)