iPhone 5 - Hvornår?

Er der nogen forventet dato for hvornår TDC begynder at sælge iPhone 5? Det er da lidt trist at de andre store selskaber allerede fik dem fredag... Jeg ska' da ha'!

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

TDC har sikkert bestilt dem hjem, men der er bare altid det med Apple, at butikkerne aldrig ved helt præcist hvornår de kan regne med at få deres produkter hjem derfra, så derfor kan det være lidt svært for dem at give en præcis dato.
I know, men det undrer mig stadig at 3, Telia og Telenor kunne sælge dem fredag, og TDC stadig ikke har dem. Jeg er ikke 100% sikker, men jeg mener det var det samme da 4S kom.

Jeg havde skrevet mig på listen hos TDC, fik en mail midt på uge, at jeg kunne hente 5'eren fredag kl 10:00, hvilket jeg benyttede mig a', prøvede det samme hos telia med 4S'n for godt et år siden, det gik til gengæld op i hat og briller, så hatten a' for TDC på det område!

Jeg skrev mig også op, vistnok samme dag som det blev muligt, men jeg har måske alligevel været for sent på den, så jeg ikke kom med i første omgang.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)