Iphone 5

Hej

Hvordan kan det være at : hvis man køber en Iphone 5 32 gb. koster den 200. kr i udbetaling og så 170 kr. i 24 mdr. dvs. 4280.00 hvis man samtidig køber det store abonnement 20 gb data + fri tale osv. til en pris af 499,00 pr måned.     MEN   hvis man vil købe et Mobil pakke Familie abonnement som indeholder det samme 20 bg data fri tale osv. og koster det samme, så koster Ipone 5 32 gb .  5700.00 (pris oplyst i tdc butik i Hillerød.) ????????

Den eneste forskel som jeg ser det er at man ved Familie abonnementet lægger FLERE penge hos tdc hver måned.  Og så burde en tlf vel ikke koste. Ca 1500. 00 kr mere ..........

1 Kommentar

Hej

Sætter lige et link til det andet identiske indlæg, af hensyn til dem der måske kan svare.

/t5/Forslag-Id%C3%A9er/Jeg-mangler-en-god-forklaring/m-p/97082#M1386

Et enslydende indlæg mere, som nu er slettet. Det kan skabe forvirring at poste tre ens indlæg i forum

I det andet indlæg skriver du som overskrift at du savner en god forklaring. Det kan jeg godt forstå. Da du ikke har fået svar her i tdc's-brugerforum, vil jeg anbefale dig at skrive til tdc, da det måske kan være svært for andre kunder at give dig et korrekt svar.

http://kundeservice.tdc.dk/kontakt/?site=privat

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P