iPhone 4S connecter ikke med TDC

Hej! 

Jeg fik en iPhone 4S igår aftes fra TDC, og er allerede kunde hos jer i forvejen. 

Med telefonen fulgte der også et mikrop sim-kort som jeg allerede har sat i min iPhone og fået låst op vedhjælp af PIN koden til sim kortet. 

Mit problem derefter er så at jeg ikke kan oprette forbindelser til TDC som operatør, og jeg tænker derfor at mit mikro sim-kort på en måde skal aktiveres? Men hvordan, og gerne en hurtig løsning [i] 

Bortset fra det, virker WiFi glimrerende. 

Hilsen Patrick

Tak på forhånd 

4 Kommentarer

Har samme problem Humørikon frustreret kan heller ikke connecte med TDC, har prøvet at ringe ind til kundeservice , men de har desværre lukket i dag. 

Hvis du finder en måde man kan aktivere sim-kortet på, må du meget gerne skrive det i dette indlæg

Hej Severin

Jeg fik ringet til deres fejl kundeservice her idag, og efter en del snak og arbejden, så konkluderet medarbejderen at, da telefonen er blevet købt har sælgeren ikke indtastet mikro sim kortet i TDC's system, og derved er det ikke aktivt under mit nummer. Hvilket er derfor vi ikke kan connecte til TDC netværket, da intet nr er tilknyttet sim kortet. 

Han sagde derefter at jeg skal ned på Tirsdag i butikken, for at få et nyt mikro sim kort, og få "oprettet iphonen på ny"...

Håber det hjalp dig! 

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Hej med jer iPhone 4S venner!

Jeg ved ikke om i er klar over at iPhonen skal aktiveres via iTunes?

Jeg kan ikke huske hvorfor at iKassen skal via iTunes, men mener det er noget at gøre med at Apple gerne vil se hvor mange iPhones der bliver solgt (tror jeg nok)

Mener i samme trækning som itunes at simkortet bliver aktiveret sammen med iPhonen, det gjorde mit i hvert fald.

Jeg har selv for ikke så mange dage siden aktiveret sådan en herlig frækkert af en iPhone 4S...

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)