Iphone 4S adgangspunkt til mail

Hejsa.

Har en iphone 4s, er der nogen måde at man kan tvinge mailprogrammer til at anvende 2 forskellige adgangspunkter?, har et firmaadgangspunkt til mail hvor opsætningen til telefonen er tilsendt fra firmaet og altså ikke tdc's standard opsætning, når jeg er væk fra mit eget trådløse netværk/eller slukker det synkroniserer den min arbejdsmail men ikke min private tdc mail pga opsætningen til datatrafik (firmaets) virker overalt hvor der er tdc, når jeg er inden for dækning på mit eget trådløse net synkroniserer den fint min private men ikke firmaets, derfor kan man tvinge de 2 forskellige postkasser til at bruge hver sit adgangspunkt?

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej spiddi

Tak for dit indlæg.

Der kan være flere årsager, men min første indskyldelse er, at firmamailen bruger en bestemt port, som er spærret i TDC Homeboxen. 

Kan du evt får oplyst, hvilke porte du sender og modtager med?

Hilsen

Martin

Hejsa.

VEd helt sikkert at firmaets mail ikke kan tilgå'es uden man er på deres "eget" netværk ved tdc eller via vpn, det var sådan set heller ikke spørgsmålet, spørgsmålet gik på om man på Iphone 4s kan havde 2 forskellige mail kontoer og der vælge at den ene skal gå på via denne forbindelse og den anden via en anden?, for mig at se bruger den den samme opsætning, her ville jeg gerne tvinge den til hvad jeg vælger, altså lægge firmakontoen ind til den opsætning og min private til en anden.

Vores internetproxy hedder desuden dsb.dk2.tdc og går du på nettet via denne kan der ikke hentes privatmail på tdc.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)