Iphone 4 vs andre mobiler

Hvorfor skal man som iphone4 ejer hos TDC være dårligere stillet i forhold til TDC play og samtidig betale det samme i abbonement som alle andre mobil ejere som har adgang til TDC play ?

Jeg har forsøgt længe nu at få en forklaring fra TDC på den her forskelsbehandling som jeg mener helt klart må betyde at TDC må sætte deres abb priser ned på alle dem som igennem tiden har købt Iphone mobil med tilhørende abb som skal give adgang til TDC play.

Jeg har klaget til Teleankenævnet og venter svar på dette problem. Dels fordi jeg mener at vi er dårligere stillet end andre mobil ejere med en mobil som ikke er Iphone. Og har også klaget over at deres manglende oplysniger på deres hjemmeside om denne forskelsbehandling.

Jeg vil opfordre andre Iphone ejere om at gøre det samme som jeg. klag til Teleankenævnet. Skriv til Dr og tv2 forbruger programmer om det her.

Jeg er sikker på at TDC på den baggrund vil tage det her lidt mere alvorligt hvis vi er flere som klager over den her urimlige forskelsbehandling

STØT OP OMKRING DET HER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

der er faktisk ikke noget at klage over, når du køber en telefon eller bredbånd ved tdc står der i de vilkår som du godkænder ved køb af det produkt at Apple produkter ikke kan bruge play.

"

NB! TDC Play er pt. ikke designet til Apple-produkter, herunder Mac, men det er muligt at benytte streaming hvilket sidestiller Mac-brugere med PC-brugere. Det kan lade sig gøre at bruge TDC Play download af musik til Mac, hvis man installerer Windows Vista. Læs mere her.

"

http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspforward?file=./index.jsp&tplDir=web&page=article&article_id=20686

så du er oplyst om at du ikke kan bruge tdc play.

det e ikke forde at tdc ikke vil give Iphone ejere adgang til at bruge play, problemet er at Apple ikke vil tillade deres produkter at bruge den licens type som TDC bruger(Microsoft DRM) så det skal nok nærme tages op med apple.

tdc har faktisk også lavet i Iphone App' som blev sendt til godkændelse ved Apple(apple skal godkænde alt) det er så det sidste jeg har hørt, så det kan antages at den ikke blev godkændt af apple, igen må det være apple den skal tages op med.

så til det du siger mad at alle andre telefoner kan bruge play, den holder ikke, det er kun telefoner der er på den her liste som kan bruges med play.

http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspforward?file=./index.jsp&tplDir=web&page=article&article_id=16097&csref=_tdc_dk_musikmobil

så igen som jeg ser det her du ikke noget at klage over, du er blevet oplyst om at du ikke kan bruge TDC play, at du ikke har læst de vilkår er en fejl, men fra din side.

jeg vil dog give dig ret i at TDC skulle skrive det lidt mere tydligt

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P