iPhone 4 - SIM-kort er ikke understøttet!

Hej TDCF!

Historien er kort, jeg købte en iPhone 4 i Elgiganten søndag for en uge siden.

Jeg får den hjem med TDC sim-kort og har i butikken fået at vide at der kan gå op til 48 timer inden den kan registreres/oprettes på computeren i iTunes.

Jeg kobler den så til, men meldingen fra iTunes er:

"Det indsatte SIM-kort i denne iPhone ser ikke ud til at være understøttet, kun kompatible SIM-kort må bruges til at aktivere iPhone. Indsæt det SIM-kort som fulgte med din iPhone, eller besøg et understøttet telefonselskabs butik for at få et SIM-udskiftningskort".

Jeg kontakter TDC og de råder mig til at koble den til en anden pc. Intet virker, samme melding kommer frem i iTunes!

Jeg har så været hos TDC og hente et nyt SIM-kort, MEN den siger nøjagtig det samme i iTunes som det forrige SIM gjorde.

Er der nogle af jer som har oplevet noget lignende??? Og hvad var løsningen for jer???

MVH

Jarno

Frustreret iPhone bruger

5 Kommentarer

Hej med dig.

Er det et nyt nummer du har fået oprettet?

Hvis ikke, har du lukket det "gamle" simkort ned, inden du har aktiveret din iPhone?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Jarno

Velkommen og mange tak for dit indlæg på TDC Forum.

Jeg har haft din problemstilling forbi en af vores eksperter, og han mistænker meget, at der er en fejl på iPhonen. Han anbefalede, at du går ned i Elgiganten, og beder dem registrere din iPhone, for det kan de gøre. Hvis de heller ikke kan, må de kunne se din problemstilling og så må de bytte eller sende den til reparation.

Håber dette giver mening for dig, ellers er du velkommen til at skrive herinde igen.

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator

Jeg har lige skiftet fra Telenor til TDC min sagde det samme:

Løsningen var at den var simlåst til telenor og de skulle åbne den.

Det gjorde de og nu virker den.

Tro at den er til egnet et andet teleselskab

mvh

Henrik

Jeg har lige fået mig en iphone 3g, og den siger det samme når jeg knalder den til itunes?

Og ham som jeg har fået den af er en god kammerat, som har haft den i et stykke tid?

skal man ringe ind og få den låst op? eller hvordan? :/

Hej Mikkel

Ja det kan lyde som om den er simlåst, du skal have fat i den udbyder du har købt din Iphone 3G hos og få den låst op.

/Thomas

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P