iPhone 4 reparation!

Hej alle. 

Jeg sendte for godt tre uger siden, min iPhone 4 til reparation, da jeg ved et uheldigt tab fik smadret HELE bagcoveret.. Der bogstaveligt talt åben ind til batteri osv. Det skal lige siges at jeg har forsikring på. 

Alt var fint, indtil jeg for en uges tid siden ville gå ind og tjekke reparationsstatus. Her kom der en side op, hvor der stod at jeg skulle betale 6100,- for at få den lavet, eller 229,- for henholdsvis at få den tilbage i samme stand som jeg sendte den ind, eller for at TDC skulle kasere den. Det syntes jeg selvfølgelig ikke gav mening da jeg jo har forsikring på! Udover det, stod der at "Telefonen har lidt fysisk overlast og kan ikke laves." - så er det her jeg tænker, "nå men så er den vel totalskadet, og så får jeg vel en ny?" 

Jeg tog derfor ind i TDC-butikken for at spørge dem til råds, og fik her at vide at, det slet ikke var meningen at jeg skulle have haft den 'mail'. Det var én som skulle have været sendt til Securator (forsikringsselvskabet). Det er jo også fint nok - men nu er jeg i tvivl. Siden jeg var ind i TDC-butikken, hvor ekspedienten forklarede mig at hun bare ville sende den direkte videre derinde fra, kan jeg nemlig ikke finde min telefon på deres reparations-side (her hvor du skal indtaske fejlretningsnummer og telefonnummer for at logge ind og følge telefonens reparation) - her siger den bare "Vi fandt desværre ikke hvad du søgte. Kontrollér oplysningerne og prøv igen." Ja det er meget fint, nu har jeg prøvet 117 gange, med det RIGTIGE fejlretningsnummer og det RIGTIGE telefonnummer.. Jeg har ingenting modtaget fra TDC - og hvor lang tid kan det tage, at erklære en telefon totalskadet?? Skal jeg forvente først at få den tilbage i det nye år, eller? 

Hold da op, det blev vidst en hel roman - ville i grunden bare høre om nogen af jer har prøvet noget lign? 

1 Kommentar

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Bording har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Frier2201

Jeg vil meget gerne undersøger hvor din telefon er blevet af.
Hvis du gider sende mig en PM (tryk på mit brugernavn og derefter privat meddelelse) med informationer som fejlretningsnummer og kontaktnummer. Så skal jeg undersøge det.

Hilsen Thomas

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P