Svar

Iphone 4 mobilordning

Jeg har den sidste tid siddet og kigget på TDC's Iphone 4 16 GB med abonnementet 

TDC Mobil iMedia Mobilordning300

Jeg vil dermed gerne høre folk herinde til om det er muligt at slippe for denne mobilordning på 300 kr./md. i 6 mdr.. Vil nemlig hellere betale de 6x300 kr med det samme, så jeg kun skal tænke på at betale abonnementet på 599 kr./mdr..

Har været alle steder på hjemmesiden uden at finde noget om det.

Håber der er nogle som kan hjælpe mig.

icon

Bedste svar af Kalamazoo 15 april 2011, 16:33

Kan du sagtens.

Hvis IPhone fx koster 2299 med imedia, så er det bare prisen. TDC har valgt at hjælpe dig økonomisk, hvis du vil det, med fx 50, 100, 200 eller 300 i afdrag på telefonen pr måned i de 6 måneder. Dvs 50x6=300 som de skære af telefonens pris, men du betaler dem så pr mdr i stedet for. Så i stedet for 2299 for telefonen og 599 pr mdr, bliver det 1999 for telefon og 599+50 pr måned i afdrag og abonnement. Mobilordning300 skærer derfor en kæmpe bid af mobilens pris (300x6=1800) så i stedet for 2299 betaler du 499, men så 599+300 pr måned. De kunder der ikke ønsker afdragsordning, er bestemt ikke tvunget til det. De ser jo bare en højere regning hver måned i stedet for at betale det telefonen koster. Men når det så er sagt er det da fedt med mere luft i økonomien i stedet for at betale et så stort beløb på een gang, og så er det jo egentligt et lån der er rentefritBlinkende humørikon

Haha, jeg en meget uddybende forklaring, men dog en forklaring. Beklager men jeg har problemer med at fatte mig i korthed.

MVH

Se original

12 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints knudsen81 har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa jeg tror ikke at du kan, men den hurtigste løsning er at du prøver enten at gå ned i en tdc butik eller du prøver at ringe til deres kundeservice :-)

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Det kan du ikke, - men du kan jo købe telefonen uden at vælge at købe den som tilskudsmobil. Så er det bare en helt anden pris.

Mvh FN ;-)

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints knudsen81 har modtaget fra andre medlemmer.

FN skrev:
Det kan du ikke, - men du kan jo købe telefonen uden at vælge at købe den som tilskudsmobil. Så er det bare en helt anden pris.

Mvh FN ;-)

Der er nu nogle selskaber du kan gøre det ved så derfor kan han godt ringe og spørge

Fandt dette på TDC's hjemmeside i går efter lang tids søgning.

For Mobilordning opkræves et fast månedligt beløb
pr. måned på kundens mobilregning i 6 måneder fra
aftaleindgåelsen. Det faste månedlige beløb samt
den samlede pris for Mobilordning fremgår på kundens
ordrebekræftelse.

Kunden kan altid indfri resterende betalinger under Mobilordning,
og således afslutte denne inden 6 måneder.

Kan du sagtens.

Hvis IPhone fx koster 2299 med imedia, så er det bare prisen. TDC har valgt at hjælpe dig økonomisk, hvis du vil det, med fx 50, 100, 200 eller 300 i afdrag på telefonen pr måned i de 6 måneder. Dvs 50x6=300 som de skære af telefonens pris, men du betaler dem så pr mdr i stedet for. Så i stedet for 2299 for telefonen og 599 pr mdr, bliver det 1999 for telefon og 599+50 pr måned i afdrag og abonnement. Mobilordning300 skærer derfor en kæmpe bid af mobilens pris (300x6=1800) så i stedet for 2299 betaler du 499, men så 599+300 pr måned. De kunder der ikke ønsker afdragsordning, er bestemt ikke tvunget til det. De ser jo bare en højere regning hver måned i stedet for at betale det telefonen koster. Men når det så er sagt er det da fedt med mere luft i økonomien i stedet for at betale et så stort beløb på een gang, og så er det jo egentligt et lån der er rentefritBlinkende humørikon

Haha, jeg en meget uddybende forklaring, men dog en forklaring. Beklager men jeg har problemer med at fatte mig i korthed.

MVH

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

http://shop.tdc.dk/iPhone%204%2016GB%20Sort/340288,default,pd.html?start=1&cgid=mobile-phones&prefn1=formfactor&prefv1=Smart%20Phone&srule=Brandx

Omdømme 1

Og med det link vil du fortælle????

Undskyld mig men synes ikke lige det link er noget man kan bruge til noget, da der er oplyst man kan betale den mobilordning på en gang

Omdømme 3

Hvis du ikke synes linket fortæller noget, så skal man da være noget af et fjols for at gentage det, - men det er der også en hel del der tyder på at du er, så mon ikke bare du skulle dyrke din platte humor sammen med dine ligesindede barnagtige legekammerater.

Jeg fatter i det hele taget ikke meningen med at citere et ovenstående indlæg, - men det må antageligt skyldes at jeg ikke er så tungtopfattende som visse andre.

Mvh FN ;-)

Omdømme 3

I øvrigt er det anden gang i denne tråd du citerer mine indlæg, og forsøger at gøre spørgers anliggende til en debat med mig.

Det behøver du ikke. Du kan henvende dig til spørger hvis du har noget af relevans for spørgsmålet. Jeg har ikke spurgt dig om noget, og har ingen interesse i at sidde og udøve tomgangspladder sammen med dig, - såvel som det også er komplet overflødigt at du citerer mine svar.

Mvh FN ;-)

Omdømme 1

vis du ikke kan lide at jeg citere dine indlæg så lad være med at skrive herinde, og for det andet så er der virkelig mange herinde som synes du bliver hurtig tøse-fornærmet og dine to indlæg her, er bare bevis for det.

Omdømme 3

2 indlæg, - det var ikke nogen overvældende bevisførelse. Der er mere end 50 indlæg der indikerer at du er et fjols.

Og løsningen er ikke at jeg holder op med at skrive herinde, - hvilket i øvrigt er et anliggende der overhovedet ikke vedkommer dig.

Løsningen er at du holder op med at citere mine indlæg eftersom det er komplet overflødigt, idet de fleste andre end lige netop dig, godt kan fatte et indlæg ved at læse det een gang.

Hvis der er andet du vil mig, så kan du oprette en tråd om det. Det er fuldstændigt meningsløst at jeg skal sidde og spamme spørgers tråd med at svare på dit komplet ligegyldige pis.

"og for det andet så er der virkelig mange herinde som synes du bliver hurtig tøse-fornærmet"

Tænk, er der virkeligt? Du gør dig ingen forestilling om hvor lidt det rager mig. I øvrigt hedder det ikke "tøse-fornærmet" i min terminologi. Jeg kalder det "en indgroet uvilje mod at spilde min tid på tåber".

Mvh FN

Omdømme 1

At jeg citere dig det bliver du fornærmet over og føler jeg er efter dig Hmm vil du have en tude kiks? ;-) på alle andre forumer jeg er på og hvor jeg også er mod på nogle da er det helt normalt at citere folk når man skriver noget til dem, men det virker til du ikke er bekendt med det synd for dig.

For det andet er jeg ikke en fjols, når jeg sådan læser dine indlæg og der hvor du kommer med spydige bemærkninger er der hvor en bruger ikke synes at lige din løsning er rigtig og der virker det til at det kan du bare ikke tåle

Det var så mit svar til dine to indlæg 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P