iPhone 4 mail

• Deltager
  • 1 kommentar
Hej. Jeg kan se rigtig mange har problemer med at sende mail. Jeg har det modsatte. Jeg kan sende men ikke modtage. Jeg har en mail.tele.dk mail og har sat mailen op efter anvisning og bruger pop3.mail.dk. Er der nogen gode ideer? GK

7 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

får du en fejl meddelse?

Den står og søger meget længe og kommer så og siger at pop3.mail.dk ikke svarer og at jeg skal kontr. Kontoplysningerne. Og de er rigtige
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

det kan godt ske at du har skrevt forkert,

Jeg vil lige i første omgang se om jeg kan få dig til at skrive dine instillinger ind igen. bare dem med indgående post(Pop3) efter som du siger at du godt kan sende mails regner jeg med at du godt kan huske dit password og brugernavn.

jeg linker lige til en opsetnings vejledning.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=25436

Tro mig det har jeg gjort rigtig mange gange og lige en gang mere lige nu for dig dog ingen held øv æv
Omdømme 3

Hej,

jeg r kedaf at det ikke virked,

jeg tror desvære ikke jeg kan hjælpe så, for de er der min Iphone viden strækker, men bliv hængene da det kan være at andre brugere har en løsning.

Tak for indsatsen. Jeg afventer og ser om det er andre der kan hjælpe. Lidt ærgeligt det ikke virker.

Hej GK,

Har samme problem - fandt du en løsning ?

mvh

Kenneth

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)