Svar

iphone 4 levering ...til jul ?

• 0 kommentarer
jubii var så "heldig" at få emailen så jeg kunne bestille den, det var D 8/10..Super...eller

Tak for din bestilling.Din ordre vil blive leveret inden for 3-6 dage af din bestilling. Når din ordre er behandlet, modtager du en endelig ordrebekræftelse.

bla bla... nå tænkte jeg, så køber man den bare i butikken. MEN igen... vi har ingen

så det er lidt svært at tro på det i skriver, 3-6 dage lev... NEJ! kan købes i TDC butik. NEJ!

Så er der noget til at man sige : man tvivler på jer.

icon

Bedste svar af dr72 20 oktober 2010, 12:36

Glad humørikon

Så kom den, ingen micro sim kort med, men lige ned i Køge by(5 min) herfra, fik nyt kort U/B,

og wupti, så køre det, så til alle jer andre der bestilte den 8/10, den er nok på trapperne

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej dr72

Det er vist ikke et spørgsmål?  Glad humørikon

Jeg forsøger lidt detektiv arbejde.

Du har fået en mail om at du kan bestille en iPhone4?

Du får besked om at du vil få din iPhone4 efter 3 til 6 dage?

Dette sker ikke, så du går i en butik for at hente en?

Men der er ingen i butikken?

Og nu tvivler du på om du får en iPhone4 fra TDC?

Vil du fortælle lidt nøjere, så jeg kan finde ud af, hvor det går galt, så vi kan få en iPhone4 frem til dig?

Hilsen

Hej Patrick

Du har lavet et stykke fint Blinkende humørikon stykke detektiv arbejde.

Det er lige nemlig sådan historien er.

På forhånd tak

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen

Man bliver jo bedre med tiden. Tak.

Det jeg ikke helt forstår.

Hvis du bestiller og den ikke kommer, får du så besked om at du skal hente i butik?

Vil du sende mig en PM (Personlig Meddelelse) med de oplysninger den er bestilt under, så jeg kan starte detektiv arbejdet med at finde ud af hvad der er sket for dig. Håber så, det jeg finder ud af, kan hjælpe andre, hvis de står med samme oplevelse som dig.

Hilsen

Glad humørikon

Så kom den, ingen micro sim kort med, men lige ned i Køge by(5 min) herfra, fik nyt kort U/B,

og wupti, så køre det, så til alle jer andre der bestilte den 8/10, den er nok på trapperne

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)