Iphone 4 - Ingen tjeneste

Hej TDC.

Jeg har desværre et problem med min brugte iphone 4 som jeg købte i dag.

Når jeg putter mit Telia mikro simkort i, så siger den bare Ingen tjeneste.

Den kan godt synkroniseres via Itunes og kan også godt finde trådløst internet.

Jeg har prøvet at gendanne den og slå 3g fra, men ingen af delene hjalp.

Mvh. Janninho93

19 Kommentarer

Den blev købt uden abonnement til 4799 kr, d. 10-11-2011 i en TDC Butik.

mente 10-11-2010*

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Janninho03.

Har du prøvet at have dit TDC simkort i din iPhone 4??

Hvis ja var der problemer med signalet der?

Du skriver at du har gendanne din iPhone uden held, har du dit "telia" simkort til at sidde i enheden når du gendanner eller piller du det ud?

Grunden til at jeg spørger om netop simkortet sidder i er at iPhonen godt kan være noget "tøsesur" hvis den ikke kan finde signal efter en gendannelse, jeg har selv oplevet det et par gange på min nemlig.

1. Jeg har ikke TDC simkort men tidligere ejer har, og han sagde det virkede fint.

2. Jeg har prøvet både med Telia simkortet i imens og hvor jeg puttede det i bagefter.

Lige når jeg starter iphone 4 op, er der en bjælke, men efter få sekunder står der Ingen tjeneste også står der Ingen tjeneste hele tiden.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints DiscoTK har modtaget fra andre medlemmer.

Hvad hvis du sætter den til itunes, så kommer den jo op med operatør indstilling opdatering. Prøv at hent den ned og så se om det ikke vil virke derefter.

Jeg har den nyeste opdatering, Software: 4.3.2

er det det som du mener?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints DiscoTK har modtaget fra andre medlemmer.

Nej Opretør opdateringen som kommer når du tilslutter telefonen for første gang så validere den telefonen og så henter den opretør indstillingerne ned.

Skal jeg så gendanne den igen, og prøve at se om jeg kan finde operatør instillinger?

Omdømme 2

Det ville jeg ihvertfald give et forsøg.

Skal mit telia simkort være i telefonen når jeg gendanner den? eller skal jeg først putte det i bagefter?

Omdømme 2

Lad det hellere sidde i. så henter den de rigtige informationer ihvertfald.

Ok jeg prøver. Den er igang nu :-)

Omdømme 2

Super så skriv lige resultatet til os.

Der kom ikke nogle operatør instillinger frem i itunes...

Omdømme 2

og den siger stadigvæk ingen tjeneste?

Ja :-/.. Men der hvor der stod på iphone at den skulle kobles til itunes, der var der EN bjælke oppe i venstre hjørne, som forsvandt efter kort tid hvor iphonen fik forbindelse til iTunes, og nu står der bare "Ingen tjeneste"

Omdømme 2

Og det er et 3g sim kort du har ikke? jeg ved at telenor også havde nogle problemer med at deres simkort ikke understøttede 3g

Jeg har fået ordnet det :-) Telia havde ikke aktiveret mit simkort

Omdømme 2

HAHa, ja okay det forklare en del.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P