Iphone 4 kan ikke finde Bluetooth Jabra headset

Jeg har netop via TDC fået leveret min nye Iphone 4. Den kom med post 1½ dag efter bestilling - super hurtigt. Skulle lige omkring kundeservice og bestille et micro simkort, som også kom efter ca 2 dage, også ok service der.

Jeg har dog et lille problem med at få fundet mit Jabra headset (helt nyt - og det virker fint på min gamle nu udskiftede Nokia mobil). 

Efter tilslutning af Bluetooth, så søger den blot, uden at der kommer nogen enheder frem. Det samme gør sig gældende, når jeg i bilen forsøger at få Iphone til at søge min Garmin GPS, så jeg kan bruge den som telefon. Det har virket fint med min gamle Nokia.

Er der nogle tips til opsætning som jeg måske har overset eller har fået kludret rundt i?

3 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Bording har modtaget fra andre medlemmer.

Hej jobsafety

Tak for dit indlæg, her på TDC Forum.

Det er jo noget tid siden du har stillet dit spørgsmål, har du fået det til at virke?

Ellers har jeg prøvet lavet lave en google søgning, her er resultatet:

http://www.google.com/search?q=Iphone+4+kan+ikke+finde+Bluetooth+Jabra+headset.&sourceid=ie7&rls=com.microsoft:da:IE-SearchBox&ie=&oe=#hl=da&rls=com.microsoft:da:IE-SearchBox&&sa=X&ei=nwFuTdjrGYWVOvmU5YAD&ved=0CH8QBSgA&q=iphone+kan+ikke+finde+bluetooth+headset&spell=1&fp=9b14960ff73c6ee2

Håber du kan finde hjælp der.

Hilsen

Thomas

Der må være nogen kloge personer - der kan fortælle/beskrive - hvad jeg skal gøre - for virker - det gør det ikke..... meget gerne sende svar til niels-nyborg@mail.tele.dk

Jeg har lavet en lille guide til hvordan du får dit bluetooth til at virke på din iPhone. Det står under fejlfinding i bunden af artiklen. Har selv en Jabra EasyGo bluetooth headset. Blinkende humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)