iPhone 4 - kan ikke få simkort i

Jeg kan ikke få simkort 'holderen' ud ved hjælp af den medfølgende metaldims. Hvad skal jeg gøre? Andre der har haft bøvl med det?

8 Kommentarer

Hej havde samme problem ... tryk til den sidder rimelig fast.

Har prøvet at trykke til, men er bange for at den knækker. har du fået din op nu? hvor meget trykkede du? Kan det passe man skal bruge så mange kræfter?

Altså hele 'spidsen' af nålen skal vel ikke stikkes ind?

Nej så tror jeg dimsen inde i telefonen er knækket eller ikke er der

Jesper

jaaa, fik det lige til at virke.. men mit gamle simkort er for stort, hvad gør jeg? skal jeg så ud at investere i et mikro simkort, og er det ikke dyrt?

Hej Igen

Du kan godt klippe i det gamle og få det til at passe , men du kan også gå ned i en tdc butik så får du et nyt med det samme uden det koster noget.

Jesper

Hej.

Nu hvor det er iPhone 4 og simkort der var igang i snakken, ville jeg lige høre om noget.

Kan man virkelig klippe i sit eget nuværende simkort, også sætte den i iPhone'en? Fordi min veninde har lige fået hendes nye mikro simkort hjem og der hvor der er det guld noget, på den mikro sim er forholdsvis mindre end på en standard sim. Altså, om den så vil virke, efter man har klippet i simkortet?

- Nini.

det er rigtigt at chip er større men det sker der ikke noget ved... læg microsim oven på det andet så chip er på samme sted, tegn en streg rundt om og klip med en skarp saks og WUPTI..

Jesper

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P