IPHONE 4 32GB IKKE BRUGBAR I 1 måned og 4 dage

[i]Her den 07-10-2010 så jeg på webshop at Iphone4 32 GB var markeret som grå i lagerstatus, jeg ringede i stedet der ind... Og fik at vide de havde iphone4 32GB tlf. på lager... Jeg betalte med det samme, og skulle havde flyttet mit nummer med over. Så langt så godt. Hvilket jeg ALDRIG SKULLE HAVDE VALGT.

I dag 19-10-2010 modtog jeg telefonen 12 dage efter den var betalt. Der var det hele i pakken så godt så langt. Men da jeg ringede og spurgte om hvornår jeg kunne tage den i brug henviser de til, at den vil blive nummer portere den 16/11-2010 hm flot lidt over 6 uger DVS. jeg ikke kan bruge den før!!! satme da en oplysning man kunne havde brugt da man bestilte telefon. 

jeg var i Rønne TDC center i dag for at se hvad de kunne gøre, en rigtig flink og kompetent dame på omkring 50 gjorde alt hvad der var muligt, men hun fik en gevaldig sviner af chefen på 80808020 da hun skulle havde brugt et andet nummer. Jeg fik lov at snakke med manden en ung fyr som sagde jeg kunne købe et micro Sim hos det teleselskab jeg kom fra og bruge telefonen indtil den 16/11....

vi prøvede at overtale manden (chefen) TDC damen og jeg om at det var ok jeg bare fik et andet nummer så jeg kunne bruge tlf. med det samme men det var han ikke lydhør overfor, og sagde jeg kunne pakke lortet og sende den ind igen til dem for egen regning og derefter kunne jeg bestille endnu en.

er det god kundeservice ?

ps: min telefon hos telia er frigjordt for abonnement.

mail fra tdc. den 13-10-2010

Kære Kunde,

Din bestilling er på vej. Du vil modtage din bestilling  senest ved udgangen af uge 42 - den 22. oktober.

Vi har haft tekniske udfordringer, som nu er løst. Vi beklager meget at vi ikke har kunnet levere rettidigt.

Med venlig hilsen

TDC

Denne mail kan ikke besvares

6 Kommentarer

Hey

Jeg gjorde nu noget lignende det samme. Det er også for at forsvare dig/mig mod en dobbelt abb i den pågældende måned. Jeg købte hos TDC og bestilte et Simkort hos 3 som var det daværende teleselskab.

Nu behøvede jeg ikke at skrive rundt til alle at jeg havde fået nyt nr. og den 18/10 gik det så over til TDC. mine venner har ikke kunne mærke at jeg beholdte mit nr. og har ikke skulle gemme et irriterende midlertidigt nr..du betaler jo først abb når nummer er overført. Det synes jeg nu at det er ok.

Mht. den service som du nævner i butikken fra 80808020 kan jeg så godt forstå at du er utilfreds med og det er ikke i orden.

Jeg er faktisk ligeglad om jeg skal betale abb eller ej jeg vil bare min telefon virker og den er ikke brugbar i over en måned det er får dårligt.....

Havde jeg fået den oplysning om det ville tage dem 6 uger At flytte nummer så havde jeg da bare valgt et nyt nummer, så vigtigt er det ikke for mig at beholde det...

Men det svare til man bestiller en Ferrari og først tilsendt nøglerne efter en måned.

At (chefen) siger jeg kan betale for et Mikrosim i Telia og bruge dette imens er da totalt latterligt det er ikke gratis at få sådan et og det koster en bondegård i datatrafik via telia, Men nu skal den sendes retur og det skal jeg selv betale for. Og husk uden datatrafik.....er IP4 som alle andre telefoner.

Jeg betaler Hometrio med viasat til 700-800 DKK pakken og har anden mobil hvor jeg betaler 499 om måneden + det til den nye IP4... Men ok hvis TDC mener de har råd til at miste kunder så har de vel handlet korrekt.

Kan godt se hvis man inde hos TDC tror det er almen viden at det tager 6 uger at flytte nummer så er jeg blandt en af de uanmindelige småt begavet kunder.

jeg er ikke imponeret Gal humørikon

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej og med det samme undskyld for noget at det jeg skriver.

Ja, jeg tror du har ret i at du er en af de få ubegavet, selv min mindste lillesøster(10år) kan regneud at det tager tid at flytte et telefonnr fra et andet selvskab.(det var det jeg undskylder for at skrive)

Den ca. måned du skriver i starten passer meget godt, forde TDC jo først skal opsige dit gamle abonnement, ved telia har du 1 måneds opsigelse(det betyder at når du opsiger det abonnement går der en måned før det er opsagt).

den sammenligning du kommer med skulle nok mere lyde sådan her

"Det svare til at men lejer en fiat og aftaler man skal sige til 1 måned før man aflevere den, et stykke tid efter bestemmer man sig for at få en Ferrari men man skal køre i Fiaten 1 måned mere ifølge den aftale man har lavet"

Jeg forstår du ikke kunne dy dig for at kommenter med hensyn til min mangel på viden inden for hvordan TDC eller andre teleselvskaber arbejder.. Glad humørikon

hvilket jeg ej heller er judrisk ansvarlig for idet jeg ikke har modtaget materiale omkring dette, men derimod en manglefyld rådgvning fra Xxxxx Xxxxx Xxxx (mailto:xxxx@tdc.dk) på vegne af Online Bestillinger. og ikke nok med det oplyste han ej heller om de + 100 Mobilordning i 6 mdr. Men min fakture lyder på 899 ialt.. har nu undersøgt hvis jeg gennemførte bestilling via nettet ville jeg kunne læse at jeg skulle af med 1.148,00 Dkr så jeg sparede 549 Dkr på at ringe i stedet for at bestille online. hvor er det logiske så lige i det?

Men nok om det....

Men en ting jeg ikke forstår er at man ikke bare kan give mig et andet simkort med et tilfældigt telefonnummer, men jeg derimod skal bøvle med at sende varen retur og bestille en anden. Det virker ret useriøst, eller det er måske en alt for stor process at stoppe. jeg forstår godt din lyst til at forsvare din arbejdsplads, hvilket jeg også ville gøre men, måske have i mente at dette forum nok er oprettet til at hjælpe kunder og evt forklare hvorfor i gør som i gør

Jeg beklager du har fået forkert vejledning fra en TDC ansat. Det bør selvfølgelig ikke ske. Men jeg har fjernet navn og mail adresse fra dit indlæg. Af 2 årsager. Primært skal vi ikke hænge enkeltpersoner ud offentligt. Hvis du vil klage over en person, skal det ikke være offentligt. Derudover er det ikke hensigtsmæssigt med email adresser offentlig i forum, idet der er div. "Webcrawlere" som høster disse. Så mail adresser skal være i egen profil, hvor man skal være meldt til for at se den.
Hilsen
Patrick, Moderator

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Jeg er glad for at du kan se hurmoren i det jeg skriver da det bestemt ikke var for at støde dig.

Lige for at rette dig, Jeg er ikke ansat ved TDC men er Freelance web og software udvikler samt arbejder frivilligt som rådgiver for flere foreninger og nonprofit organitioner.

Jeg er sikker på at TDC er kede af hvis du har fået mangelfuld rådgivning.

at du kan opnå besparinger ved at ringe til TDC er noget der er meget brukt, men det er da sjovt at du kan spare så meget.

et midlertidlig simkort var da en god ide og kunne da være noget du kunne forslå TDC.

Hey

Jeg fik nu også et midlertidig nr/mikrosimkort som jeg selv bestilte igennem kundeservice. Det kostede 100 kr...lidt dumt af mig når jeg nu kunne bestille et hos 3(hvilket jeg også gjorde da jeg ikke gad at sende en sms rundt med nyt nr i en måned. Intet abb, men kunne altid smide noget dataabb på hvis jeg ville fik jeg at vide hos kundeservice.

Så det er åbenbart ikke alle der kan bestille sådan et simkort.

p.s. må give Miela ret. Det er næsten børnelærdom at det tager en måned at overføre et nr. ;-) Men jeg håber nu at du bliver glad for din iPhone når du får den igang.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)