iPhone 4

• 0 kommentarer
Hvornår kan man forvente at TDC kan levere den nye iPhone

57 Kommentarer

Hejsa

Jamen det vil jeg påstå at de gør allerede nu.

Hvis du har modtaget din aktiveringsmail, og har aktiveret den osv, osv.....

Jeg blev skrevet op den 17 August og venter med spænding på at det bliver min tur.Glad humørikon

Hej jeg fik en sms her til aften at min IP4 var kommet men jeg har ikke modtaget min aktiveringsmail endnu

mvh troy

Samme her, Har også fået en SMS i aften, men ingen mail Trist humørikon

Så må vi da håber de 3 dage betyder det er hverdage

For tror ikke vi får nogen her i weekenden

eller er der noget andet galt

Jeg har også fået sms men ingen så ville da lige ringe imorgen til dem...svært hvis ikke mailen kommer imorgen.

Jeg fik også en SMS i går aftes, men ingen mail.

Jeg har ikke mulighed for at ringe til TDC idag, så I må endelig berette om jeres samtale med dem.

Jeg fik også SMS igår men heller ikke nogen mail Overrasket humørikon

Jeg har også medtaget en sms, men ingen email
Har lige snakket med TDC. De har sagt at de vil ringe mig op Mandag, da dem der tog sig af det ikke var på arbejde om Lørdagen

Det er åbenbart generalt et problem, modtog også en sms men ingen mail!!!

Samme problem her: en sms, men ingen mail.

Og efter 25 minutter i ventekø til TDCs kundeservice (uden at komme igennem), kom jeg til den konklusion at det gider jeg ikke bruge tid på nu. Det må blive mandag morgen...

Jeg har også fået en besked men ingen mail.. jeg har prøvet at ringe til dem idag men alle medarbejder er optaget... jeg tror også jeg må vente til imorgen :-/

oops... jeg mener mandag selvfølgelig hehe

samme her.. har os modtaget en sms men ingen mail.. Humørikon med tunge

lol nu skal folket lige hører den værste

Min stedfar har købt en IP4 i TDC butikken i Sølvgade i rosengårdscenteret i Odense

Gik lige ind og fik en

Undrer mig så hvorfor fanden man skal stå på venteliste hvis folk kan vade ind fra gaden og købe den

og folk vil da få travlt mandag da det er sidste dag for bestilling

det er simpelthen en OMMER!

hej ved din sted far om de havde flere

Det ved jeg ikke noget om han købte den i torsdag tror jeg det var

Han havde lidt problemer med at blive godkendt ved rki men efter 2 timer lykkedes det

Men hvis du r fra Odense så prøv da ring derud i butikken

Så kom mailen sgu guys

har bestilt så nu er det kun at vente Glad humørikon

Har også fået mail'en nu (2 gange!?) ... og den er bestilt Glad humørikon

Også mig Meget glad humørikon har bestilt en 32gb så håber det går som det skal.

Nogen der ved hvordan nrportering virker? Jeg er pt hos 3. Der stod noget om at jeg skulle udfylde den vedlagte fuldmagt men der var kun betingelser vedlagt?

sad og blev i tvivl med den sidste mail da der står med artivering som virker

Den første mail virkede da ved mig og har osse fået en ordrebekræftigelse at den er bestilt

Den sidste mail virkede linket osse men når jeg så ville bestille skrev den at jeg skulle på ventelisten

Nu vil jeg sgu ikke håbe der er gået fuckup i ordren

Jeg tror de har registreret dig til allerede at have bestilt en. De skriver jo at man kun kan købe en pr mand Glad humørikon

Jeg har også lige fået mailen, men kan ikke gå ind og bestille den med det link der står :s

Er der nogen der kan hjælpe mig med det? Glad humørikon

Nu har jeg fået mailen 2 gange og var igang med at købe en 32gb iphone 4. Men efter at jeg havde udfyldt alle detaljer og trykket godkend bestilling kommer der en lille skærm hvor der står at indkøbsvognen er tom. Så prøvede jeg at fortage købet igen men kan ikke kom ind. betyder det at den er bestilt eller at jeg har mistet mit plads i køen. så irriterende at det er weekend og at man kan ikke kontakte kundeservice Humørikon frustreret

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)