iPhone 3GS - Ingen tjeneste

Min telefon siger ingen tjeneste. Har prøvet at sætte sim-kortet i anden iPhone, der var ingen problemer. Kan se, at der ud for feltet "Operatør" kun står automatisk og ikke TDC Mobil, som på den anden iPhone. 

Måske er der andre, der er løbet ind i samme problem!

5 Kommentarer

Hej iphon

Tak for dit indlæg og velkommen til TDC kunde-til-kunde Forum.

Det kunne godt lyde som om, at selve telefonen fejler et eller andet. Jeg kan dog ikke lige umiddelbart sige præcist hvad.

Hvor er den købt? Hvis det er i en TDC Butik, så vil jeg foreslå at tage telefon og faktura med i nærmeste TDC Butik og bede dem kigge på den.

Skulle den være købt på vores hjemmeside, så kan du på dette link se hvordan du kommer i kontakt med os: http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_kon_mob

Venlig hilsen
Søren

Tak for svaret. Apparatet er sendt til reparation, tror ikke det er et spørgsmål om indstillinger.

Hej iphon

Det lyder som den rigtige løsning og det glæder mig at høre, at du er kommet videre i sagen.

Venlig hilsen
Søren

Det er desværre også et generelt kendt issue at iPhones antenne ikke er nær så god som f.eks. Nokia og Sony Ericsson. Dette gør sig specielt mærkbart hvis man befinder sig i betonbygninger, som begrænser signalet en del. Der har iPhones typisk problemer med at fange et signal.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)