Ipad på rejse i Danmark

Jeg er glad for min Ipad, men jeg mangler it-forbendelse, når vi er i sommerhus eller besøger venner uden IT. Hørte man kan få/købe et USB-stik til afhjælp. Er det korrekt ? Hvordan virker det ? Hvad koster det ? Og hvor kan det fås ?

mvh

js3034

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints iMac har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Js3034,

du kan jo ikke bruge et USB-stik til en iPad.... Hvor ville du "plugge" ind den?

Men, der findes udbydere der tilbyder Mobilt WiFi, dvs. at du køber en lille boks med et SIM-korts -abonnement, som så kan blive din trådløse accespoint, uanset hvor du befinder dig.

Brug google, så ser du hvem du kan købe det af.

(Udgår fra, at du har en iPad, uden 3G, kun WiFi?)

Mvh

Hej Js3034

Da du har postet dit spørgsmål i kategorien  "Retningslinier for forum" og da det ikke har noget med retningslinier at gøre, har jeg flyttet din tråd til Telefoni og mobil.

Om dette er helt korrekt ved jeg ikke, da spørgsmål om Ipad, er flere forskællige steder, så jeg forstår godt det kan være svært at vide.

Herefter overlader jeg din tråd  til dig og de brugere der måske kan hjælpe dig. Blinkende humørikon

Js3034 svarer. Tak for svarene. Det satte mig i gang med at undersøge mulighederne, og jeg har derfor været på nettet, hos TDC og hos Fona i dag.

konklusion: det bedste for mig vil være at få udskiftet min mobiltelefon. Jeg skal dermed spare penge sammen og købe en smartphone. 

Indtil da vil jeg gå på nettet i den besøgte by. Svært at undvære sin daglige kontakt.

endnu en gang TAK. 

Js3034

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)