Ipad og TDC mail

• 0 kommentarer
Har (næsten[i]) fået min TDC mail til at virke på Ipad'en.

Men når jeg f.eks. sletter en indgået mail på Ipad'en, er mailen ikke slettet ved / på min normale PC-Outlook opkobling.

Kan man få disse enheder til at være synkroniseret, således at den post, der f.eks. bliver slettet på Ipad'en også slettes / overføres til slettet postmappen på Outlook opkoblingen? (Så skal jeg nemlig ikke endnu en gang slette mailen m.v.)

6 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa,

Ja, det kan du sagtens. Du kan få iPad'en til at slette mails fra serveren, dvs. andre programmer emailadressen er sluttet til, når en mail bliver fjernet fra indbakken på iPaden. 

Det du skal gøre er at gå i Indstillinger -> Klikke på din TDC Mail -> Trykke avanceret -> Slå Slet fra server over på "Når den flyttes fra indbakken".

Tak for dit svar. Det virker delvist.

Blot står jeg nu med det problem, at de mails der kommer frem i Outlook, mens Ipad'en er slukket (også selv om de ikke åbnes) ikke senere bliver vist på Ipad'en. Således opdaterer Ipad'en ikke med de(n) aktuelle mapper fra outlook-versionen.

Kan der gøres noget her ?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Nej, du kan desværre ikke få Outlook til at synk. med din mailadresse via din iPad, hvad mapper og undermapper angår. Undermapper man selv har oprettet og lægger sine mails ind i senere hen, bliver lagret på computeren, og ikke på selv mailadressen.

Flot med hurtig respons - men min Indbakke er vel ikke en mappe jeg selv har lavet ?

Omdømme 2

Det var mere til det med at opdaterer de aktuelle mapper fra outlook. Glad humørikon

Selv bruger jeg ikke outlook og har ikke den store erfaring med programmet der. Jeg bruger det standard medfølgende Mailprogram til Mac. Det fungerer på den måde som du vil have det til, med først at fjerne mailen fra alle enheder/programmer når mailen bliver fjernet fra indbakken. Du kan jo kigge lidt rundt i indstillingerne i Outlook, og se om der er nogle steder du ikke kan slå "Fjern fra server" over til først at fjerne når den bliver fjernet fra indbakken.

Omdømme 2

Googlede mig lige lidt til det - prøv at kig lidt på det link her http://www.msoutlook.info/question/209 

Der bliver vist hvordan du kan slå Outlook til først at slette dine mails, når de er slettet fra "Deleted items". Ved ikke om det gør sagen bedre, men det jo nitte et eller nitte to man må tage her.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)