Ipad mobildata - aktivering?

Hej,

Min nye iPad siger, at jeg ikke har mobildata - ? Derfor kan jeg ikke åbne browser mv.

Jeg har sat mit TDC micro simkort i, jeg har indtastet simkode, TDC MOBIL er angivet som operatør, og mobildata er tilsluttet under menuen "instillinger/mobildata".

Hvad skal jeg gøre?

Jeg kan iøvrigt tilslutte mig, at der mangler iPad vejledning til opsætning mv. af iPad på TDC's hjemmeside.

Tak - mvh

6 Kommentarer

Det vil jeg osse godt vide, da jeg har samme problem..

tænd din iPad > tryk på indstillinger > tryk på mobildata > aktiver mobildata (den er aktiveret når der står | og er blå) > tryk på APN-indstillinger > ud for APN skriver du internet > derefter sluk din iPad > tænd den igen > vent 3 sekunder > tryk på Safari > skriv den ønskede hjemmeside 

Håber i kan bruge det Glad humørikon

Hej.

Jeg har samme problem, og det hjølper ikke at skrive "internet" ved APN...

Den ser mit simkort ok, 3g, men siger ( Kunne ikke aktivere mobildatanetværk ) ....

Hov !!!

Nu virker det.....

Jeg tvang mit netværk til TDC og ikke Automastisk.

Skrev internet i APN og genstarede.

Tak for hjælpen :-) .........

Hej

samme oplevelse m.h.t. "Automatic"/"TDC mobil" som netvalg (med Automatic kan man ikke komme på nettet - med TDC mobil valgt som fast net virker det). En observation: Min (1G) iPad bruger uforholdsmæssig lang tid på at søge net frem første gang man skal vælge dem. Hvis jeg skulle komme med et gæt så er timeout på Safari kortere end den tid som der bruge - og derfor fejler det.

Jeg har fået microsim til min ipad også, men kan ikke tanke op ?? før mobilnr. er registreret. Hvor går man det ?

Kan ikke finde noget på hjemmesiden.

(simkortet kom sammen med ipad efter bestilling.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)