Svar

Ipad mail


jeg har en Ipad, som  jeg uden problemer har haft min tdc mail på. Pludsselig kan jeg ikke komme ind.

Når jeg logger ind kommer jeg bare tilbage til logind siden - som en sløjfe ting.

Ret irriterende.

Hvad sker der - hvad kan jeg gøre?

 

vivian

icon

Bedste svar af miela1 9 juli 2012, 22:53

ok

Det gør det bre mere mærklig,

prøv at bruge en anden browser,

hvis du går ind i app Store kan du hente Google Chrome til ipad. se om det ikke hjælper.

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, vivian. Ja det er da træls, Jeg ser lige 2 ting der kan være gråt galt.
En fejl i din iPad, så prøv at slette kontoen og oprette den igen
Gå til indstillinger >> epost, kontakter, kalender >> vælge kontoen >> klik slet
Den anden kan være dit password som er gået galt.
Kontrollere at du skriver store og små bogstaver, hvis det ikke er det kan du prøve at lave en nyt password til din mail konto, det kan du på webmail.
Husk hvis du laver et nyt password skal du ender det på alle de enheder der bruger den email adresse.
Jeg har ikke oprettet en konto - har bare gået ind via Safari og logget ind - det har virket i næsten et år. Men nu kører logindet bar i sløjfe.

Har ikke simkort.

mvh vivian

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

ok

Det gør det bre mere mærklig,

prøv at bruge en anden browser,

hvis du går ind i app Store kan du hente Google Chrome til ipad. se om det ikke hjælper.

Ja, i crome virker det igen!

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)