iPad falder konstant af nettet

Jeg skiftede for nyligt fra Skyline til TDC, og med der samme meldte der sig et par problemer! Vi har 3 MacBooks, et par iPhones og et Apple TV der kører trådløst på nettet uden problemer. Min iPad derimod, falder konstant af netter - og der samme gør konens iPod Touch. Begge dele indtraf præcis da vi skiftede til TDC's Homebox. Jeg har prøvet det meste, men intet hjælper. Inden jeg render ud og finder en anden udbyder, er der så nogen der kan komme på et par løsningsforslag? Mvh Steen

3 Kommentarer

Hej Steen

Jeg kan se der ikke er nogen der har hjulpet dig.

Det kan skylles, at du ikke skriver konkredt, HVAD du har forsøgt.

Jeg tænker på genstart af router og måske at resette den, eller hvad ved jeg???? Jeg har ikke meget forstand på det.

De der it-nørder, der måske kan hjælpe, elsker at få så mange oplysninger som mulig, så de ikke skal gætte sig frem til en løsning, ved at skrive alt det du har prøvet.

Om ikke for andet, så er din tråd ihverfald, kommet lidt opad igen. Meget glad humørikon

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

Det er temmelig sikkert et issue med Homeboxen. Jeg har også oplevet det samme og har forsøgt både reboot og reset af Homeboxen.

Homeboxen er og bliver et stykke skrammel.

Jeg har løst problemet på denne måde. Ved siden af det eksisterende TDC-netværk, har jeg oprettet endnu et netværk vha en Airport Express. Således har jeg to netværk at vælge imellem. Husstandens computere og iPhones kører på det standardnet som TDC leverer gennem Homeboxen. Via Eth 1 udgangen på Homeboxen har jeg etableret endnu et net, som iPad og iPod Touch ikke har nogle problemer med. Det virker, selvom jeg ikke opnår mere end 14 Mbit i nogle at nettene i den 20 Mbit jeg betaler for. Jeg kan kun konkludere, at der er Homeboxens signal der volder problemer. Håber ovenstående kan hjælpe andre.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)