ipad

Jeg har installeret mail på min ipad, og alt er korrekt iflg forskrifterne på hjemmesiden.

Når jeg så tænder for ipad og trykker på mail kommer en tekst: Kan ikke hente post fra postserveren pop3.mail.dk?

10 Kommentarer

Hej ST-20

Kontroler opsætningen igen:  Dette er til en pc, men det burde være den samme opsætning.

Serveren til indgående post: pop3.mail.dk, og bruger port: 110
Serveren til udgående post: asmtp.mail.dk, og bruger port: 587
Marker feltet: JA til godkendelse

Læg mærke til a foran smtp.mail.dk og port 587. Husk at lukke postprogrammet og åbne det igen for at ændringerne kan virke.

Godt Nytår!

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints iMac har modtaget fra andre medlemmer.

Min asmtp.mail.dk står ellers til serverport 25 på min iPad. Mvh
Tak for hjælpen. Det var det med at lukke og så åbne igen

Jeg har fulgt vejledningen også med ændring af porte alligevel kommer samme fejl...

Hvad kan det så være?

Jeg har også fuldt vejledningen, og har checket porte. Hvor taster i Ja til godkendelse?

Nogen der kan hjælpe mra og Halmø?

jubi! nu virker det endelig. Fandt en anden tråd hvor de skriver man skal skrive kundenummer hos TDC istedet for mailadressen i feltet Adresse (iflg brugervejledningen. Det løste problemet

Jeg kan ikke få det til at virke. Min server til udgående post er smtp.tdcwebmore.dk - og det virker hverken med eller uden a foran.

Jeg kan heller ikke se, hvor jeg skal indtaste servernummeret på min iPad.

Min opsætning er ellers fuldstændig identisk med opsætningen på min iPhone!

Hej knuden45

Lad mig sige det med det samme. Denne side har jeg fundet ved at søge på domænenavnet, og jeg aner ikke om det er den opsætning du skal bruge.

http://website.informer.com/visit?domain=tdcwebmore.dk

klik på linket på siden under denne tekst:

Spørgsmål til mailhotel? Du finder de fleste svar her

Ups knuden45

Jeg kan se du har været online efter jeg har skrevet mit svar til dig.

(Dato for seneste besøg21-03-2012 13:21)
Du har glemt at fortælle mig og andre brugere det læser om dine problemer, om mit link kunne hjælpe dig.Trist humørikon Hvis det ikke virkede, kan det jo være der er andre det kan give dig et bedre svar.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)