iPad

Jeg er den lykkelige ejer af en iPad og har med stor tålmodighed ventet på, at TDC gør det muligt at se web tv på iPad. Sker der noget eller skal jeg/man skifte udbyder?

5 Kommentarer

Hej Jesperhc

Jeg har fulgt lidt med på sidelinien, for at se om du evt. fik et svar.

Jeg har søgt i  pressemeddelelser på TDC, men det nærmeste jeg har fundet er at TDC godt ved det er et ønske fra ipad brugere.

Da jeg er youseekunde, har jeg også søgt på yousee, og der er der tilsyneladende sket en hel del, så mon ikke der også er ved at ske noget hos TDC. Det er jo samme selvskab, selvom det er to firmaer.

http://yousee.dk/Bredbaand/Bredbaandskampagne-WebTv.aspx

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Mon ikke vi også snart får sådan et fancy WebTV app - en del mere praktisk end at skulle ind i browserne på de mindre enheder ihvertfald. 

Jeg ser ihvertfald frem til der sker lidt på det punkt Glad humørikon

Det kører for fuld musik på YouSee, og det tog mig 5 min. at installere web-tv for min kammarat. Jeg har selv TDC HomeTrio, hvor det ikke kan lade sig gøre. Det undrer mig, at man hos TDC ikke bare spørger YouSee, hvordan de har lavet deres apps, så vil vi andre (hos TDC HomeTrio) også kunne se tv på vores ipad m.fl.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

bmattila skrev:
Det kører for fuld musik på YouSee, og det tog mig 5 min. at installere web-tv for min kammarat. Jeg har selv TDC HomeTrio, hvor det ikke kan lade sig gøre. Det undrer mig, at man hos TDC ikke bare spørger YouSee, hvordan de har lavet deres apps, så vil vi andre (hos TDC HomeTrio) også kunne se tv på vores ipad m.fl.

Dybt enig med dig, kan ikke se hvorfor det skal være så svært at få det indført. Tror det ville være et kæmpe stort plus at have det med for rigtig mange.

Jeg har med stor forfærdelse konstateret at jeg netop har skiftet til TDC og IKKE kan se webtv på min ipad... Ser så her en tråd der sidst var i live for stort set 1år siden...

vil det sige at INTET er sket Side???

Kom nu TDC..

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)