Ipad 2 låst sim?

Hej

Jeg har købt en brugt Ipad 2 og nu når jeg prøver at sætte en micro sim i den skriver den : ingen tjeneste.

ham der solgt den til mig havde Tdc sim kort og jeg har fullrate og telia ingen af dem vil virke.

Hos fullrate sagde de at den er låst ! kan det passe?

jeg læsser over alt at Ipad 2 er ikke låst til en opperatør [i]

Anyone? hjælp?

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints iMac har modtaget fra andre medlemmer.

Har søgt, og kan ikke finde at TDC sælger iPad?

Har du prøvet at gendanne iPad´en til fabriksindstillinger i iTunes? Eller sætte den i DFU-mode? (hold homeknap og slukknap nede samtidig, indtil Apple logoet kommer op på skærmen, slip, og den genstarter)

Hejsa! iPad og iPhone har historisk virket sådan at de aldrig skal sættes op manuelt - de har altid hentet de rigtige indstillinger fra iTunes ud fra hvilket simkort der sad i den (når iPad'en er tilsluttet iTunes med kabel). 

Så mit forslag er at starte med at sætte den til iTunes med kabel (imens TDC simkortet er indsat i iPad'en og du har tastet pinkoden til Simkortet - det beder den vist om så snart simkortet er indsat). 

Hvis det ikke umiddelbart giver succes, er en mere "aggresiv" tilgang at nulstille til fabriksstandard og prøve at sætte den til iTunes igen (så kan du dér gendanne den fra en tidligere sikkerhedskopi - men husk at oprette en sikkerhedskopi inden du nulstiller, så du ikke mister noget du vil beholde efter nulstillingen)

Hej.
Jeg har købt en iPad
Og har genstartet den mm.
Men når jeg så vil videre. Står der jeg skal kontante tidligere ejer for at åbne den? kan man ikke bare gendanne til fabriks start, så man selv kan lave adgangskode mm. ?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)