iPad?

Kan det virkelig passe at TDC ikke sælger iPad?

Eller i det mindste har en aftale med nogle leveredører om salg af iPad...

Skal man virkelig skifte til Telenor...

Michael

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej kobberhuen

Hvis du går ind på apple's hjemmeside, kan du købe en iPad der, med TDC abb.

Den bliver sendt til dig, med et medfølgende micro sim kort, som du kan bruge når du får den. Du skal vælge TDC i bestillings flow:

iPadTDC.JPG

Hilsen

Hej Patrick,

Når man på Apple Store tilvælger et TDC micro simkort er der ingen oplysning om abonnementspriser. Jeg synes heller ikke at kunne finde abonnementspriser for iPad på TDC´s hjemmeside.

Kan du hjælpe?

På forhånd tak

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Normanner

Jeg er ked af at jeg ikke har set dit indlæg før nu. Min eneste undskyldning (og den er dårlig!) er at du har skrevet dit spørgsmål i en halvt år gammel tråd.

Anyways, here comes:

Der er vist ikke nogle iPad abb. Men der er data abb på mobil. Du kan se mere her:

http://shop.tdc.dk/Mobilt%20bredb%C3%A5nd%20u/modem/mobile-broadband-without-modem-ny,default,sc.html

Det er "kun" bredbånd mobilt, uden køb af modem. Så egentlig er alt hvad du får her, et lille sim kort. Også skal du vælge, hvor meget du vil bruge din iPad fra det mobil abb.

Det er meget forskelligt hvor meget man bruger. Hvis du ingen som helst ide har om det, så vil jeg foreslå dig at starte med en GB om måneden. Og hvis det ikke rækker, må du enten spare, eller købe yderligere.

God fornøjelse med det

Hilsen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)