IP telefoni- Priser for samtaler med andre IP telefoner i udlandet.

Hej.

Jeg kan ikke finde nogen steder hvor priser for udlands ip-telefoni er anført.

Koster det noget at tale med en anden ip-teleforn i f.eks. Frankrig ?

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej hardyhjensen

Hvis du med IP-telefoni mener TDC bredbåndstelefoni, så er priserne som udgangspunkt de samme, som med "gammeldags" analogtelefoni.

Der findes dog programmer til IP-telefoni, som installeres på computeren, smartphones eller specielle telefoner, og hvor det ikke koster noget at ringe til andre, som har det samme program installeret.

Mvh Stephen

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Faktisk er det her det hele bliver lidt kringlet og åger-agtigt for TDC Bredbåndstelefoni er nemlig ikke rigtig IP-telefoni.

Der findes specielle telefoner beregnet til IP-telefoni, som samtidigt understøtter Skype som oftest. TDC's erhvervskunder får rigtigt IP-telefoni.

Men IP-telefoni til andre ip-telefoner burde ganske rigtigt være gratis, da det jo kører over ens bredbånd.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Alternativt er lige blevet udsendt en Survey på min mail, men jeg ved ikke om andre også får den? Det kan jo være jeg får den fordi jeg lige har skrevet ind til kundeservice omkring noget, som dog ikke omhandlede telefoni

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)