IOS9 udkommer - husk at opdatere din TDC Play TV og Film-app

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Andreas_O har modtaget fra andre medlemmer.

• Tidligere administrator
  • 301 kommentarer
Hej alle [i]

Så er tiden kommet og iOS9 bliver rullet ud til alle onsdag d. 16 September 2015.

Det betyder også at vores TDC Play Tv & Film-app skal opdateres for at kunne køre sammen med iOS9, så husk at tjekke i App store under opdateringer efter installationen af iOS9 er fuldendt.

FAQ:

Hvad oplever jeg, hvis jeg ikke opdaterer til iOS 9?

Alt vil fungere normalt for dig.

Hvad oplever jeg, som opdaterer til iOS 9, men ikke opdaterer Tv & Film app’en?

Du vil kunne logge ind og alt vil virke normalt, men du vil konsekvent få en fejlbesked, når du forsøger at afspille indhold.

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg har problemer med Tv & Film app’en efter opdatering til iOS9? 

Du skal opdatere til den nyeste version af app’en, som ligger klar i App Store. Hvis du stadig oplever problemer, så skal kontakte vores support.

Link til vores app: https://itunes.apple.com/dk/app/tdc-play-tv-film/id503108325?l=da&mt=8

Sådan undersøger du, om din app har den nyeste opdatering:

1. Åben vores app

2. Gå i indstillinger 

3. Nederst på denne skærm, skal der stå følgende: Version 5.0.3

NP: Du skal være opmærksom på, at hvis du opdaterer til iOS 9 vil det medfører at udbydernavn skifter fra TDC til DNKTD.

Du vil stadig være på TDC-net, og det bliver rettet automatisk næste gang Apple trækker info fra TDCs system. 

Det gælder fra iPhone 4S / iPad2 og frem.

/Andreas 

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8