IOS 4.3 wifi hotspot

Jeg har netop opdateret til IOS 4.3, som indeholder muligheden for Personal wifi hotspot....i specifikationerne står angivet at det er en forudsætning at mobilselskabet udbyder muligheden....det er altså TDC som acceptere at jeg kan oprette et Hotspot med min Iphone.....går ud fra at det sker gennem en operatør indstilling.....men hvordan hulen får jeg TDC til at udsende sådan en ??

10 Kommentarer

Jeg har samme problem.. Eller faktisk har jeg slet ikke mulighed for at bruge min iPhone 4 med den nyeste software, iOS 4.3, som modem? Knappen hvor man slår internetdeling til og fra er der simpelthen ikke. Den forsvandt efter at jeg skiftede fra CallMe til TDC, og jeg har derfor de sidste par dage siddet klistret til computerskærmen for at finde ud af hvordan jeg løser mit problem, enten med en opstæningsguide, eller lignende. Men den opsætningsguide der ligger her inde på siden er jo forældet, og virker ikke, og for ikke det skal være løgn står der foruden TDC som udbyder i øverste venstre hjørne på billederne også Telia og 3 på den/de iPhone(s) som der er brugt billeder fra.
Hvis det ikke er muligt at bruge min iPhone 4 som modem og personal hotspot, føler jeg mig ærlig talt snydt!

Hvis I går ind i indstillinger, derefter internetdeling, slå internetdeling til, nedenunder står konden som I skal bruge til at tilslutte Wi-fi. Der er på IOS 4.3 en selvstænding indgang til internet deling, til forskel fra IOS 4.2.

Det fungerer perfekt hos mig.

Og fordi det virker perfekt hos dig så skal det også hos os andre. Nej jeg har heller ikke knappen under indstillinger og netværk aktiveret ligesom en masse andre mennesker. 3 og TDC har åbenbart deres problemer og der snakkes om at der skal udsendes mindre software opdateringer via Itunes. 

Selvfølgelig skal det virke hos alle. Det var det der var min bevæggrund for at besvare denne tråd. At I ikke kunne bruge rådet, kan jeg kun beklage.

Jeg har lige fået min iphone i dag. Og her virker dett også. Jeg har hørt noget om, at der skulle være kommet en fejlsoftware ud, som god kan lave ged i det. Så vi må håbe tdc tager sig sammen.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg har også lige prøvet på min iPhone 4 med 4.3.1 og jeg har heller ingen problemer med WIFI hotspot også med TDC/Telmore.

Så virker altså fint hos TDC

Internetdeling er forsvundet på min iPhone 3GS (IOS 4.3.3). Har googlet rundt og fundet mange gode råd, inkl. Nulstilling mm. Men intet virker.

Det har været der tidligere, men er formentlig forsvundet i opdatering.

Det ligger IKKE her:

• Tryk på Indstillinger.
  • Tryk på Generelt.
  • Tryk på Netværk.
  • Tryk på Internetdeling.
Har nogen et bud på, hvordan Internetdeling kan trylles frem ?

Man skal blot nulstille sine netværksindstillinger

Indstillinger

Generelt

Nulstil

Nulstil netværksindstillinger

Så virker det igen :-)

PS Alle netværkstindstillinger skal opsættes igen, wifi/VPN o.l.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)